Gå til innhold

Desember: ScrappinG

Crazywoman

Anbefalte innlegg

Noen som driver med dette og har erfaringer å dele? Hjemmesider? Ideer?

Har akkurat vært på et lite kurs og ble veldig inspirert men har liten tid med krevende liten baby som ikke spiser etc(se tidl. innlegg), så trenger litt hjelp på veien:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Scrapping har jeg ingen anelse om. Men vil veldig gjerne vite hvordan det gikk i går. Vi har vært litt bekymret her, alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!!!!

Så kosleig at dere tenker på meg og gullet!!!!

Det ble ikke lagt sonde. Det ble tatt en del blod for å se hvilke næring hun får i seg, om nyrer etc får det de skal etc. Man ville ikke sette sonde forhastet. Så skal jeg holde logg over hva hun spiser denne uken. Dette for å vise til ernæringsfysiolog. Jeg får i henne litt fast føde, så da kan det hende dette holder frem til hun klarer å lære seg å bruke tuttekopp. Reagerer ikke så mye på det som flaske. Men hun er fremdeles så liten at det ikke er noe suksess.

Noen andre i desember som har startet med tuttekopp??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hun begynner å ta til seg mer mat. Du får prøve med forskjellige typer grøt. Kanskje den ene faller mer i smak enn den andre. Forresten, har du gitt henne avocado. Ikke prøvd selv på poden, men hørt at de små liker det veldig godt.

Krysser fingrene for at alt går bra. Hadde vært fint hvis du holdt oss oppdatert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal rpøve advocado! Godt tips...for den innholder mye næring, gjør den ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hekta på scrapbooking, utrolig morro hobby :o)

Elsker å sitte å klippe, lime, skrive og leke med bilder. Så koselig en måte å spare på minner på. Men blir jo litt begrensa med tid å bruke på det for tiden med en liten en å ta vare på.

Jeg har et kjempe godt tips til deg:

På denne nettsiden er det over 15000 forskjelige sider i galleriet. Jeg har fått så mye god inspirasjon der. Bare pass deg så du ikke blir sittende å bla i sider i timesvis. Det er så mye fint der :o)

Kos deg

http://www.scrapbook-bytes.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, den er næringsrik. Det sies at den smaker nokså lik som morsmelk. Inneholder massevis av umettede fettsyrer. Kjempesunt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, Scrapping er tingen.

Jeg ELSKER det!!!!

Aldrig vert på kurs jeg da, bare scrapper jeg.

Det er sååå morro!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...