anni ke n - med ny baby Skrevet 23. mai 2006 #1 Skrevet 23. mai 2006 Noen som vet om økologisk mme er bedre enn de som selges på Rimi - som for eksempel Nan? Har hørt at den økologiske ikke skal være tilsatt sukker, men er Nan det?
Expat Skrevet 23. mai 2006 #2 Skrevet 23. mai 2006 All mme har sukker i seg. Det er livsnoedvendig med fett og sukker for babyer! Men hvaslags er det viktige (sukrose er vanlig sukker, laktose melkesukker). Det ser du paa pakkene. Nan er fullgodt, Hipp er oekologisk (ihvertfall her i Tyskland!). Nan er nestle, og de unngaar jeg av andre grunner (soek i forum).
Lindis :-) Skrevet 23. mai 2006 #3 Skrevet 23. mai 2006 Hei Jeg bruker Hipp som er økologisk av den grunn at min datter ikke blir hard i magen av å bruke den:-) Er kjempefornøyd med Hipp så den kan jeg anbefale.. På pakken står det Ikke tilsatt sukker, men det er sikkert noe annet "snadder" oppi der.. hehe ;-)
moren til sprett Skrevet 31. mai 2006 #5 Skrevet 31. mai 2006 Du finner det ofte på Mega eller Obs, men de har det på flere andre steder også (for eksempel ica maxi).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå