Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg?!?!


Omega-3

Anbefalte innlegg

Hei alle! Jeg er 9+ 4 og idag våkna jeg med skikkelig magesmerter.. tenkte jaha... hva skjer nå.. Gikk over etter en stund, idag når jeg sto opp fikk jeg ganske løs avf.. kjenner jeg blir litt bekymret over magesmertene.. er dette ett dårlig tegn? Spiste veeeeeeeeldig lite igår, har tenkt litt at det kan være årsaken, men faller hele tiden tilbake på at noe kan være galt med min lillevakreskapning!

Kan noen hjelpe meg hadde jeg blitt kjempe takknemlig!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har hatt løs avføring i tillegg til magesmerter, skal jeg vedde på at det er snakk om en liten omgangsyke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for raskt svar.. jeg håper på det jeg også!! men jeg kjenner jeg fort blir overhysterisk etter at jeg ble gravid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har hatt mye magesmerter. Og til tider løs avføring. Fikk beskjed av legen at dette var helt normalt. Men det er som dere sier gjerne omgangsyke. Uansett ville jeg ikke bekymret meg for mye:)

Jeg er også redd alt etter jeg ble gravid. Sov hele natten gjennom idag for første gang på 1mnd. Min første tanke på morgene var at noe måtte være galt,hehe............................

Lykke til Omega-3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så goe dere er;) *snufs* skikkelig hormonell også vettu..Ringte min gyn som sa jeg bare kunne komme for en sjekk slik at jeg igjen klarte å puste med magen.. så snill.. trodde en skulle måtte møte mye vanskelige mennesker nå jeg, men dette er over all forventning!

*kryser fingre*

Lykke til alle mammaer!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper allt står bra til med den lille spiren din!

 

Ikke noe godt å tro at noe er galt,så da er det bedre å få sjekket det....

 

Gleder meg til jeg er over de 3 første mnd!

Blir jo nesten tullete av å gå å kjenne etter alle mulig symptomer hele tiden...

 

 

Masse lykke til!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...