Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dette er ikke ment som et kritisk innlegg!

Hvor skadelig er det egentlig å amme etter man har tatt seg en røyk? ( 10 minutter etter).

Jeg har ikke røyket i hele svangerskapet, og ikke etter heller, og sønnen min er nå snart 6 mnd. Har fullammet hele tiden.

Nå har jeg begynt å røyke litt når jeg tar et glass vin eller 3 ( etter lillegutt har lagt seg så klart, og han sover hele natten), og de siste ukene har det hendt jeg har tatt en røyk ellers også....

JEG VET DET ER DUMT!

... skal selvfølgelig prøve å kutte det helt ut igjen, men lurer altså på dette her.

Noen som vet?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5128825-dere-som-ammer-og-r%C3%B8yker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et ord: Krybbedoed risikoen oeker.

En ting er nikotinen, men baby kan reagere paa kullmonoksyden som stiger i ditt blod, og slutte aa puste. Derfor kan dere absolutt ikke samsove naar du har tatt en roeyk. Det finnes 400 forskjellige skadelige stoffer i sigarettroeyk. Og festroeyking er jo skrekkelig unoedvendig!

Kvapp du nok naa?

(Egentlig ikke en slemming, jeg da...)

He he, vet at det er vanvittig skadelig og dumt og idiotisk å røyke i det hele tatt. Men jeg synes det er så kos og sosialt på fest!

Har også hørt at man bør amme uansett og at man heller skal ta en røyk etter amming enn før.

Gutten min er 6 mnd og sover på eget rom, har aldri samsovet.

Skal virkelig prøve å kutte, Expat. Ihvertfall utenom fest.

Jeg synes ikke festrøyking er skrekkelig unødvendig, hvis man klarer å begrense seg til det.

HI

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...