Gå til innhold

Ja... Da har jeg tatt en Clearblue test, og svaret er 100%

Anbefalte innlegg

Det ble et klart og tydelig +!!!!

:D

Syns det er kjempe spennende, hverfall nå som jeg har fått latt det synke inn....

Selv om jeg godt kunne vært gravid fri i sommer.

Men heldigvis så blir jeg bare uggen og aldri ordentlig kvalm, så jeg skal nok overleve...

Nå må jeg bare bestemme med for når jeg skal si det til mannen.

Har liksom lyst til å vente til det ikke er så lenge igjen til 2 trimester.... Får se om jeg klarer det.

Fortsetter under...

Gratulere så mye med positiv test!

Men hvorfor har du lyst å vente så lenge med å si det til mannen? Det synes jeg egentlig er dårlig gjort ovenfor han, han skal jo også bli pappa igjen, synes han fortjener å vite det med en gang jeg.

Kos deg med spiren!

Annonse

Gratulerer skal du ha, men jeg må innrømme at jeg syns det er litt dårlig gjort å holde det skjult for mannen din. Tror du ikke han vil føle seg litt lurt når han får vite at du har vært gravid lenge uten å si noe?

Annonse

Gratulerer så mye. Kommer ikke over at du ikke skal gi mannen din gleden over nyheten før det har gått 3 mnd. Prøver å skjønne logikken din med at det er godt ment, men klarer det bare ikke. Mannen skal bli pappa igjen La ham bestemme om det bekymrer, om han må ta hensyn til deg eller om han bare skal bli hoppende glad. Men du har tydeligvis vært gjennom dette før, så jeg skal ikke komme med noen moralpreken her. Lykke til !!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...