Gjest Skrevet 23. mai 2006 #1 Del Skrevet 23. mai 2006 Det ble et klart og tydelig +!!!! Syns det er kjempe spennende, hverfall nå som jeg har fått latt det synke inn.... Selv om jeg godt kunne vært gravid fri i sommer. Men heldigvis så blir jeg bare uggen og aldri ordentlig kvalm, så jeg skal nok overleve... Nå må jeg bare bestemme med for når jeg skal si det til mannen. Har liksom lyst til å vente til det ikke er så lenge igjen til 2 trimester.... Får se om jeg klarer det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaDilla Skrevet 23. mai 2006 #2 Del Skrevet 23. mai 2006 Gratulerer!!! Men jøss.. skal du vente i to-tre måneder med å si det til mannen? Barnefaren? Skal ikke han få ta del i den fantastiske gleden før to/tre måneder? Det hadde ikke min mann syntes noe om.. Men vi er jo alle forskjellige.. Du må nå ha lykke til med den lille hemmeligheten da Heldig at du ikke blir så dårlig da i allefall ;p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Praelia Skrevet 23. mai 2006 #3 Del Skrevet 23. mai 2006 Heisann. Gratulerer så mye. Er enig med "huldra med barn i magen" at jeg ville ha sagt noe til mannen min om det før 3 mnd.Uanz masse lykke til:) Kos deg med spiren din!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. mai 2006 #4 Del Skrevet 23. mai 2006 Ja, men her så blir han nok glad de tre mnd er gått. For da slipper han å føle på at han ikke stakk til. Han er sånn han. Også får jeg tid til å ta meg ordentlig av de to andre. Kan ikke drive og klage så mye da vet dere... En taktikk for at jeg skal vare blid og fornøyd! de andre er jo bare 2 år og 4 mnd og 10 mnd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsa Skrevet 23. mai 2006 #5 Del Skrevet 23. mai 2006 Mannen min hadde blitt kjempeskuffa om jeg hadde gått med en sånn hemmelighet i månedsvis. Man er jo tross alt to om å lage barn og to som venter...jeg har også to fra før, og mannen min er kjempeflink til å ta seg litt ekstra av dem nå, ettersom jeg er veldig sliten og trøtt, og litt småkvalm. Vet ikke hva jeg skulle gjort dersom jeg hadde vært nødt til å skjule for ham at jeg er gravid. Synes også det er kjempekos å dele forventningene med mannen i mitt liv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. mai 2006 #6 Del Skrevet 23. mai 2006 Han venter ikke, men blir kjempe glad om vi er gravide. Men han går ikke rundt og venter på svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå