Gå til innhold

Syns veldig mange venter jente jeg???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stemmer det at det er jenteår i år eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, JEG venter ihvertfall også jente :o) Det var hvertfall det vi fikk vite på UL 30. mars... Vi skal på privat 3D UL den 9. juni, så får vi se da, om det fortsatt er en jente vi skal få ;o)

Skrevet

Jordmor mente gutt, skal på 3D når tiden er inne.Er ikke sikker jeg,i følge målene peker det mer mot jente, ellers får jeg en bitte liten gutt;)

Skrevet

Jeg synes også det virker sånn. Det har vært et par år nå der jeg kun har hørt om gutter, men nå er det helt klart motsatt.

Selv vet jeg ikke hva det blir, men venter i ulidelig spenning!

Skrevet

Vi får også ei jente :o) Dette blir den andre jenta vår på tre år, vi har også en gutt i mellom de to frøknene.

Skrevet

Det kan iallefall stemme med våre venner... En jente kom til verden i høst allerede og tre er på vei... Jeg venter også jente :-)

Skrevet

jeg venter også jente.. dette er min første,gleder meg

Skrevet

Venter jente jeg og, ihvertfall ifølge UL. Men skal på 3d UL 1 juni, så jeg venter til da:-).

Skrevet

Gutt her, men er enig i at det ser ut til å bli mange jenter.

Gjest Frantic
Skrevet

Kanskje tilfeldig, men i min vennekrets har det kun kommet jenter den siste tiden - etter et stort gutterush. Venter selv en jente nå og har to gutter fra før? Kanskje det var noe i luften i høst - tjihi.........

Skrevet

Fire vennepar har fått jente siste året, et par venter jente til høsten. Og et par har fått gutt - så overvekt av jenter i vår krets også!

Jeg venter sannsynligvis gutt da (jordmor var litt usikker), bare for å gå mot strømmen, liksom:-)

Skrevet

Jeg venter også jente...har flere venner som også venter jente.

Kan se sånn ut ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...