Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oi! Det var ikke verst! Sex hver dag! Det er en stund siden vi var så aktive =) hehe

Vi har vært sammen i 4,5 år og har hele tiden hatt forskjellige "perioder" når det gjelder sex. I starten hadde vi sex hele tiden men etter at vi ble samboere ble det veldig mye mindre. Tror det er ganske normalt..

Vi har kanskje sex 2-3 dager i uka..=)

Hei hei :)

Jeg og sambo har vert sammen i 9 år og har sex så og si hver dag (bortsett fra når jeg har mens da). Flere som syns det er "ofte" siden vi har vert sammen så lenge, men hvorfor ha det sjeldnere nå vi faktisk ønkser det og nyter det begge to????? :-)

Vi har vært sammen i 10 år.. og her går det i perioder ja.. vi har begge krevene jobber... og mannen min er borte ca 12 timer hver dag og + da en på 11 mnd så blir det ikke så ofte nei, men nå prøver vi på nummer to.. så da har vi ca sex annehver dag.. men ellers alt fra 1 gang mnd til 3 ganger i uka...

Annonse

Jeg syns det er kjempe flott at par som har vært sammen så lenge har sex så ofte! Skulle ønske vi hadde det og! Vi er fortsatt veldig forelsket i hverandre og det mangler ikke noe der.. Tror liksom dette med hverdagen gjør at det blir sjeldnere! Vi er heldigvis veldig flinke til å snakke sammen om dette temaet. Så hvis vi i en periode ikke har hatt sex på lenge, sa tar vi oss en prat og blir enige om å skjerpe oss!! Det klarer vi også! Nå for tiden skal jeg ikke klage!! =)

Ha en superflott dag alle sammen

Alle sammen

Vi har vært sammen i litt over 1 år, og har sex når vi har lyst :)

Kan variere alt fra 2-8 ganger i uka. Det er ikke ut i fra aktiviteten på sex fronten man bedømmer et godt forhold. Det viktigste i livet er ikke sex, men kjærligheten. De daglige kjærtegn, og så har vi sex som fullfører det hele. Mange kan kanskje tro de har et forhold som skranter fordi de ikke har sex ofte. Det er hva dere har sammen som er viktig.

Ehm.. Jeg føler meg kanskje litt teit nå, men vi har vært sammen i tre uker, og har selvfølgelig sex flere ganger om dagen.. Og har allerede bestemt oss for å få barn. Vi har kjent hverandre lenge, da, så det var bare tidsspørsmål før vi ble sammen. Lang historie. Det viktigste er at vi har funnet det vi søker i hverandre, både i og utenfor senga..

Her varierer det veeeeeldig.. spørs om det er mye som skjer ellers... vi er veldig aktive innenfor mange ting begge to, samt at jeg studerer og at vi har jobber begge. Vi har også ei lita tuppe på 3 år som trenger litt oppmerksomhet (for å si det mildt... hehe)

Men som regel er det 1-2 ganger i uka.. noen ganger mer, noen ganger mindre..

Har det veldig fint sammen, og ville ikke bytta han ut med NOEN!!! ;-)

vært sammen i 3 år og har sex alt fra 5 dager i uken til 2 ganger i mnd. Men nå jobber vi mye, har ett barn osv....

Skjønner ikke de som har tid og overskudd til mere jeg..

Fint for dem, men jeg hadde ikke orket mere jeg tror jeg. På ferier og i syden osv er det jo en annen sak. Da er det helst flere ganger om dagen :))

Annonse

Nei, det blir jo annerledes når man har vært sammen en stund. Jaja.. Bestemor hadde en gang sagt til mamma "Det der er ingenting å spare på! Det kommer en dag når det ikke er så atraktivt lenger, så nyt det mens dere kan og har lyst!" Smart, synes jeg! Så ta det når dere orker og vil! Ingen vits i å sitte og tenke "Jeg MÅ ha lyst" for da får man ikke lyst uansett!

hei..jeg og sambo har vært sammen to år..vi har sjelden sex.. kanskje to ganger i uka.. jeg har begynt å gå litt lei, hehe...i starten lå vi bare i senga..men jeg har funnet ut at det finnes andre ting enn sex også..hihi..han kunne vel tene seg hver dag tror jeg..hehe

Vi er nok med på å trekke snittet nedover... dessverre.

Her i gården blir det sex ca 3-4 ganger i mnd, ikke noe mer! Jeg syns det er skikkelig kjipt, men det virker ikke som samboeren min har tenkt å imøtekomme behovet mitt. Han har en jobb som krever mye, så jeg skjønner jo at han er sliten, men..

Jeg er ikke noen skikkelig sex-guru akkurat, men det hadde jo vært fint med sex 2-3 ganger i uka syns da jeg. Vi vært sammen i 3,5 år ca, og bodd sammen i 3 år i august. I begynelsen, da vi bodde hver for oss, hadde vi sex hele tiden da vi besøkte hverandre, men da vi flyttet sammen ble det brått slutt.

Som noen sa over her, så er det ikke bare sexen som teller i et forhold, men jeg skal love deg at du kommer til å synes noe mangler når du ikke får sex...

Ble skikkelig deppe svar dette, men jeg er litt lei meg for tiden over en samboer som aldri gir uttrykk for at han vil ha sex med meg.

Det er kjedelig det der ja, er redd vi kommer til å ha like sjeldent når vi har vært sammen lenger, det er jo stort sett alltid jeg som tar initiativ. Har vært relativt hyppig i det siste da jeg har hatt noen skikkelige utblåsninger ovenfor ham om at jeg ikke orker ha det sånn. Jeg klarer bare ikke å forstå at han ikke har like sterke seksuelle behov som jeg har.

Det blir jo så vanskelig fordi man hele tiden har blitt indoktrinert med tanker om at det jo er gutta som skal være despo på det området mens jentene holder tilbake. Selvom det selvsagt ikke er slik i virkeligheten blir man skuffa over å få nei, og det blir så vondt når han ikke vil kaste seg lidenskapelig over en iblandt...

Her var det mye forskjellig ja.. Vi har sex ca annenhver dag (har hørt det skal være tingen for å bli gravid, uten at det har hjulpet!!!) men under mensen er det full stop! Merker at jeg begynner å bli mer lei av sex etterhvert, føler at vi har sex kun for å bli gravid, ikke nødvendivis fordi vi har lyst..

Jeg blir stadig like overrasket over at noen orker å ha sex hver dag altså.. jeg, vi, har aldri hatt det tror jeg.. Nå etter 7 år og en unge, blir det vel ca 6-10 ganger i mnd...hovedsaklig rundt eggløsning, men føler heldigvis ikke at det er pliktsex da...

:-j

Tror vi har rimelig like behov..han skulle kanskje ønska seg litt til, men.. maser ikke akkurat - er bare alltid klar :-)

Passer godt i disse el-tider !

vi ble samboere fra dag en omtrent og jeg har to barn og full jobb, ganske krevende jobb til tider. han jobber skift - begge er vi aktive med trening og oppfølging av unger og aktiviteter ellers. Forholdet er supert, har det kjempebra og elsker den mannen over alt.

Sex er veldig viktig og jeg er vel kanskje den som vil ha mest men han er jaggu ikke snau å be, knis ;) det kan variere fra et par ganger pr dag, en gang hver dag og noen ganger er det 3-4 dager pr uke. kommer an på dagsplanen he-he. sex er oppkvikkende og jeg nyter det og kallen så godt jeg kan. at vi nå vil ha småtroll er definitivt ikke noen demper på en fronten, han er klart på hugget og vil ha boller i ovnen. herlig ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...