Gå til innhold

Desember: Crazywoman

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!!!!!

Så kosleig at dere tenker på meg og gullet!!!! Var så sliten i går at ikke tankte på å gå på nettet......Må si at man blir jo nesten syk selv av å være så mye på sykehuset....

Det ble ikke lagt sonde. Det ble tatt en del blod for å se hvilke næring hun får i seg, om nyrer etc får det de skal etc. Man ville ikke sette sonde forhastet. Så skal jeg holde logg over hva hun spiser denne uken. Dette for å vise til ernæringsfysiolog. Jeg får i henne litt fast føde, så da kan det hende dette holder frem til hun klarer å lære seg å bruke tuttekopp. Reagerer ikke så mye på det som flaske. Men hun er fremdeles så liten at det ikke er noe suksess.

Noen andre i desember som har startet med tuttekopp??

Så godt å høre fra deg.

Visst er det slitsomt å ha "sykt" barn. Håper det ordner seg snart, og at du fortsetter å få i henne fast føde. Har ikke prøvd tutekopp enda, men har tenkt å kjøpe snart. Prøver å gi han vann på flaske, men skjønner ikke at han må suge.... Men jeg har gitt litt fra vanlig glass, ble en del søl, men det gikk.

Du får prøve å slapppe av når snuppa hviler, må tenke på deg selv og. Vondt å lese at dere sliter, våre "problemer" blir så trivielle i forhold.

Annonse

Bra, og høre at det gikk greit med dere.

Har tengt så på dere.

JA

Vi har begynt med tuttkopp.

Har brukt det i en måneds tid vi nå.

Har vann på, og får litt i løpet av dagen.

Har en med sviskesaft også nå som hun begynner med grøt.

Tuppa her digger tuttkoppene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...