Gå til innhold

Desember: Crazywoman

Gjest

Anbefalte innlegg

Har tenkt så masse på deg og jenta di. Lurer på hvordan det gikk på sykehuset i går.

Håper dere fikk svar på det dere lurte på, og at alt er vel med dere.

Mange klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Signerer denne jeg.

Har tengt så masse jeg også.

-Og så begynner jeg å tenke negative tanker når vi ikke hører noe.....

Håper at er bra med dere.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer jeg også. Tenkte å skrive innlegg i går og spørre om hvordan det gikk. Men det er jo lite vits i når hun ikke har vært på nettet. Jeg håper alt gikk bra, og velger å tro at hun er for opptatt til å logge seg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!!!!

Så kosleig at dere tenker på meg og gullet!!!! Var så sliten i går at ikke tankte på å gå på nettet......Må si at man blir jo nesten syk selv av å være så mye på sykehuset....

Det ble ikke lagt sonde. Det ble tatt en del blod for å se hvilke næring hun får i seg, om nyrer etc får det de skal etc. Man ville ikke sette sonde forhastet. Så skal jeg holde logg over hva hun spiser denne uken. Dette for å vise til ernæringsfysiolog. Jeg får i henne litt fast føde, så da kan det hende dette holder frem til hun klarer å lære seg å bruke tuttekopp. Reagerer ikke så mye på det som flaske. Men hun er fremdeles så liten at det ikke er noe suksess.

Noen andre i desember som har startet med tuttekopp??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre fra deg.

Visst er det slitsomt å ha "sykt" barn. Håper det ordner seg snart, og at du fortsetter å få i henne fast føde. Har ikke prøvd tutekopp enda, men har tenkt å kjøpe snart. Prøver å gi han vann på flaske, men skjønner ikke at han må suge.... Men jeg har gitt litt fra vanlig glass, ble en del søl, men det gikk.

Du får prøve å slapppe av når snuppa hviler, må tenke på deg selv og. Vondt å lese at dere sliter, våre "problemer" blir så trivielle i forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tusen takk for det! ja jeg føler jeg har fått det meste. MEN da kan jeg kanskje være til hjelp for andre:)??? Håper det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra, og høre at det gikk greit med dere.

Har tengt så på dere.

JA

Vi har begynt med tuttkopp.

Har brukt det i en måneds tid vi nå.

Har vann på, og får litt i løpet av dagen.

Har en med sviskesaft også nå som hun begynner med grøt.

Tuppa her digger tuttkoppene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...