Gå til innhold

Vi vil så gjerne begynne...

Anbefalte innlegg

Men hvordan skal jeg i det heletatt ha peiling på når jeg har el, når jeg ikke har hatt mensen siden januar?? (har tatt flere tester og er ikke gravid desverre!)

Hva er sjansene for å få det til da??? Uff.. sorry sutreinnlegg, er bare litt frustrert.. Har lyst til å få orden på syklusen min, slik at vi kan begynne som prøvere snart!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5128379-vi-vil-s%C3%A5-gjerne-begynne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo ta EL-tester, men det blir jo fryktelig dyrt i lengden dersom du ikke har mensen, for da må du jo ta hver dag hele tiden til du får positiv test. Men ellers går det jo å tempe, da finner du i alle fall ut om du har hatt EL, men du får jo ikke vite det før etter EL har skjedd.

Er det noen grunn til at du ikke har hatt mensen siden januar?

Jeg vet ikke helt hva du kan gjøre, men ville bare ønske deg lykke til med prøvingen uansett.

Du må ta deg en tur til legen!!!

Legen kan hjelpe deg med å få igang syklusen din. Jeg og hadde det sånn for to år tilbake, jeg fikk tabeletter, "Primolutt" ,som gjør at man får mensen!

Viktig å ta en gynekologisk undersøkelse og!

Lykke til!!! =)

Jeg har vært hos legen to ganger, sist for en uke siden.. Da tok han blodprøver av meg eller hormonprøver.. Får svar i posten..

Men hvordan gikk det til med deg? Tok du blodprøver først eller fikk du de pillene med engang?? Så godt å høre om noen som vet hvordan jeg har det!! =)

Jeg var på gyn. undersøkelse i januar.

Takker for svar =)

Hei igjen =)

Jeg fikk Tablettene når eg var hos henne ja...så etter noen mnd, fikk eg henvisning til gynekolog. Og der var det vel et par mnd ventetid... Fikk da vite at eg hadde pcos...så da var det innom gynekolog en gang i mnd..med nye blodprøver og ultralyd hver gang. Føler eg har fått kjempegod hjelp av legen! Nå virker det som at syklusen min har stabilisert seg (33 dager) Så det er eg glad og fornøyd med midt oppi babylagingen...2 år nå...

Jepp...vanskelig med ustabile sykluser...

Nå er det 1 uke til IKM...håper eg har en liten spire som klorer seg fast... =)

Good Luck!!!

Fikk du henvisning til gynekolog og ultralyd en gang for mnd. pga av pcos? Det var god oppfølging! Er i samme situasjon, men syns ting går så seint.... vil ha startet på pergotime -kur, men får ikke mensen. Har prøvd primulut før, men bare det å få legetime tar tid....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...