*endelig FØDEKLAR,fødte 1.10 Skrevet 23. mai 2006 #1 Skrevet 23. mai 2006 Skulle på ultralyd i går, men ble skikkelig dårlig natt til i går. Vond hals og tett nese. Skikkelig forkjøla. Har vært blodgiver og holdt meg helt frisk etter det, men nå som jeg er gravid kan jeg jo ikke gi. Men det veide opp for det da jeg fikk se ei lita jente der inne som smattet på totten:) :) Har hørt at forkjølelsen sitter lengre i når man er gravid.....fryktelig tungt..... Til og med å gå ei lita trapp. Ingen som har ett råd mot forkjølelse??? Hilsen ei som ikke kan vente til den lille kommer om en god stund
Jompi 24/08 og fødeklar! Skrevet 23. mai 2006 #2 Skrevet 23. mai 2006 Jeg ble også sylta forkjøla for noen uker siden. Det kom veldig brått og hosta til jeg spydde. men så forsvant det nesten like fort som når det kom. Prøv kamille te, infeksjons nedsettende!
Winterlady Skrevet 23. mai 2006 #3 Skrevet 23. mai 2006 Ja, hos meg satt forkjølelsen/feberen i 6 dager i forhold til de vanlige 2-3 dagene som har vært verst før. God bedring .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå