Gå til innhold

Neglene til babyer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn på 8 uker har så skarpe negler som han ofte klorer mammas pupper og armer med... HS sa jeg skulle rive de av når neglene flosset seg, men her i huset blir de skikkelig lange og skitne lenge før de flosser seg. Kan man bruke neglesaks til babyer? Finnes det noe triks for å holde neglene korte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker neglesaks for bebiser. Klipper dem en gang for uka. Syns det ser så uggent ut når neglene er lange og svarte under..... Du må selvfølgelig være kjempeforsiktig sånn at du ikke klipper dem i fingeren da.

Skrevet

Jeg klipper at lite hakk med neglsaks og så river jeg de av. Fungerer veldig bra her. Synes det er vanskelig å rive de uten å klippe at lite hakk først.

Skrevet

Jeg biter dem jeg.....forsiktig. Tør ikke rive, tilfelle jeg river for langt ned! Pleier å gjøre det når hun ligger til puppen, eneste gangene de er litt i ro...;)

Skrevet

bruker baby negleklipper...klipper de 2 ganger i uken...vokser som ugress....gjør det når han er skikkeli trett...da protesterer han ikke...

Skrevet

Jeg klipper med en sånn liten barneneglesaks som er litt rundet, går kjempe fint:-)

Skrevet

De vokser utrolig fort her, og blir skarpe med en gang. Jeg klipper de helt ned, eller ikke så langt at det kan bli vondt da, med en babysaks. Funker veldig bra. Må tviholde på hånda mens jeg gjør det da, for hender og føtter er overalt;)

Skrevet

Jeg bruker neglesaks til baby og klipper en gang i uka ca. Jeg gir han noe å holde på i den hånda jeg ikke klipper, og det funker bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...