Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har ikke vært her inne på en stund. Men ble for litt siden gravid på fryseforsøk. Jeg mistet mitt lille håp i uke 8 for 8 dager siden. I dag skal vi på samtale for å eventuelt starte opp igjen, men jeg vet ikke om jeg orker eller makter. Hadde mer som trodd at min rolle på statistikken var oppbrukt når vi nå en gang var så heldig å måtte benytte prøverør, men neida, og nå sitter jeg igjen med en slags tomhet/bitterhet/redsel og sårhet for å prøve igjen.....jeg vet ikke. Og ikke minst er jeg reddfor å ende opp som ei sur gammel bitch som ikke evner å glede seg over andre (fikk vite at en av mine beste venninner er gravid den dagen jeg mistet, og har kjempedårlig samvittighet fordi jeg ikke klarer å snakkke med henne) Hvordan skal jeg klare å gå videre? Har noen av dere mistet? Hvordan taklet dere det?

Mulig jeg tar dette tyngre enn hva som er normalt.....jeg vet ikke, men hadde satt pris på noen erfaringer fra dere

vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5127987-hvordan-g%C3%A5-videre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Anonymen...

Veit veldig godt hvordan du føler det.. Hadde det på samme måten jeg også... Hadde to søsken førsøk i fjor... Det ene ble misslykket og det andre endte i sa etter noen glade dager...

Hadde store problemer med å se for meg ett forsøk til da... Å flere av mine søskenbarn var da gravide... Og to av mine nærmeste venner...

Men etter å ha tygd litt på det å snakket mye frem å til bake med mannen, så bestemte vi oss for ett siste forsøk...

Å det er jeg glad for i dag... 11+6 i dag... :))

Så ikke gi opp håpet... Ønsker deg masse lykke til uansett hva du kommer til å gjøre... :))

Klem fra

Hei anonymen

Ja livet er ikke alltid rettferdig.Har vært igjennom 1 sa og 1 ma så hvet hvordan det føles.Rett og slett helt jævlig.Men ting blir jo lettere etterhvert.Etter forrige forsøk,som endte i ma,gikk det egentlig greit.Var forbredt på at det kanskje gikk den veien og nesten ventet på og komme inn og få tatt utskrapning så en kunne begynne på nytt forsøk.Men selvfølgelig gjør det noe med en psykisk.Perioder er man dritt lei og vil helst mure seg inne men så blir det bedre. Holder på med forsøk nå og prøver så godt jeg kan og være positiv. La det gå litt tid og få tankene litt på avstand så skal du se at dere prøver igjen.

Håper det ordner seg for dere.Lykke til.

Trøsteklem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...