Gå til innhold

SYYYYK opplevelse i natt!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skremmende nesten.

03.27, 03.29, 03.30, 03.32, 03.42 og 03.45

Disse tidspunktene ble jeg ringt opp av et mobilnummer. Fikk opp nr., men ikke et jeg har lagret. Finnes heller ikke på 1881, eller telefonkatalogen.

Tok telefonen, men ingen svarte. 03.42 lot jeg den bare ringe til det ga seg (leeenge) men tok ikke da mer enn 3 min før det ringte igjen. Man ringer ikke feil nummer 6 ganger heller!! Ikke kommer man borti knappen så mange ganger heller vel?? Ikke når det er til noen man ikke har ringt til før ihvertfall!! Hadde ikke annen vekkerklokke og må gutten på skolen så kunne ikke skru av telefonen. 1 gang hørte jeg noen som snakket i bakgrunn, kunne ikke tyde hva han sa. Ellers var det mest støy, eller helt stille.

Fikk nesten panikk til slutt. Supertrøtt og det ringte hvert 2-3 minutt. Hva skulle jeg gjøre liksom??!! Nesten så jeg ringte snuten for å spørre om de kunne søke opp nummeret og slå dem i hodet med kølla si!!!

Litt skremmende og egentlig. Midt på natten og så mange ganger. Er det ulykke med noen jeg kjenner? Er det pøbler? Er det noen som tror dem er morsomme? Er det noen som har noe imot meg og vil fortsette med dette fremover?

Har ikke ringt opp nummeret i dag. Ikke fått meg til det liksom. Tenkte jeg skulle få gubben til å ringe kanskje..hehe, men han dro på kurs i dag og er ikke hjemme før onsdag ettermiddag. Håper det ikke ringer masse i natt. Finne en annen vekkerklokke i tilfelle jeg:)

Synes det er litt ekkelt jeg assa!!!!

Synes dere jeg skl gjøre noe med det? Man blir jo litt nysgjerrig og..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje noen satt på knappen? Da ringer det opp igjen etter at du har lagt på, siden du bryter. Ring opp igjen du. Personen får jo ikke gjort deg noe gjennom telefonen:-)

Skrevet

Nei gjør jo ikke det:))

Det tar ikke 3 min å ringe opp igjen dersom du sitter på knappen da men..tar noen sekunder det. Og har jo ikke blitt ringt opp av dette nr. tidligere. Så kan ikke være at noen sitter på "ring opp siste nummer" (kan jo være noen har lagret meg men aldri ringt meg før..og klart å bla seg frem til "R" med rompa..hehe)

Skrevet

Var det et mobilnr? Du kan jo sende en sms å forklare situasjonen?

(Siden de ringte så mange ganger har de jo nr ditt likevel..?)

Skrevet

Jeg har også blitt oppringt av et nr flere ganger, men aldri noen som svarer, de legger på når jeg tar den. Selv om jeg sitter med tlf i hånda. Det nr har ringt flere ganger på dagtid, men aldri på natta gudskjelov! De hadde ikke nr på 1881 heller. Har hørt om flere som blir ringt opp av samme nr uten at det er noen der i det siste. Vet ikke hva dette betyr, men det er fryktelig irriterende............. Men velger å tro at det ikke er noe skummelt....for min egen del. Håper for din skyld at det ikke blir sånn flere netter!

Skrevet

Uff, så ekkelt!

Får ikke håpe det skjer igjen denne natten!

Men et tips fra meg; sjekk om du kan skru av mobilen selv om du skal bruke den som vekkerklokke. Iallefall ringer min selv om den er skrudd av.

Lykke til!

Skrevet

Nei er min av så er den av, ellers takk for tipset:)

Sendte en sms jeg da. Så får man se om man får noe svar. Er jo ikke nysgjerrigheta selv heller da vøtt..hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...