Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg ser det er flere som skryter av denne. Jeg er i startgropa og klar til å ta de nødvendige testene. Jeg kunne godt tenkt meg å bruke noen andre enn fastlegen min denne gangen. Så det jeg egentlig lurer på er om man kan bruke majorstuaklinikken selvom en har fastlege et annet sted, og er det lang ventetid?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5127833-majorstuaklinikken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Majorstuaklinikken er en privat klinikk som du kan bruke helt uavhengig av fastlegen din. Jeg vil fortsette å bruke gynekolog der selv om jeg ikke prøver å bli gravid for øyeblikket. Har bare vært hos Carsten Trolle der, men han kan jeg ikke annet enn å anbefale på det varmeste! Ventetiden er kort, har du hastverk av en eller annen grunn, si det så får du raskere time. Eneste ulempen er prisen....rundt 900,- pr konsultasjon...

Du er fri til å benytte Majorstuaklinikken og øvrige private helsetilbud selv om du har festlege. Jeg gjorde det. Var hos Carsten Trolle, og fikk time relativt kjapt. Han er også kjent med Stork og prosessen rundt, og det er veldig greit å forholde seg til. Ring dem og hør når de eventuelt har ledig. Lykke til!

jeg brukte en lokal gynekolog, og det var helt uproblematisk. og en helt annen pris, etter det jeg leser over her.

pga ferieavvikling var fastlege og to gynekologer involvert første gang jeg ble gravid, og ingen reagerte noe spesielt. jeg så heller ingen grunn til å legge ut om alt, men sa at jeg skulle til behandling i utlandet og at klinikken krevde de og de testene. ingen spørsmål og alt i orden.

Annonse

Jeg hadde regnet med at det ville koste mer å gå dit, men synes likevel at prisene var litt vel stive. Jeg hører til på et ganske lite sted, derfor kunne jeg godt tenkt meg og gått et annet sted for disse prøvene. (ikke det, legen har jo ikke noe med det uansett).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...