Anonym bruker Skrevet 23. mai 2006 #1 Skrevet 23. mai 2006 hei.. er d noen som har født i uke 35 her? er barne veldi liten til og komme ut da? er d noen fare med d? håper noen kan svare meg.
beky Skrevet 23. mai 2006 #2 Skrevet 23. mai 2006 babyen blir regnet som prematur frem til uke 37, men de prøver ikke å stoppe fødsler som er i gang etter uke 34. Det kan være litt problemer med mating i og med at sugeteknikken kommer de siste ukene..men babyen er nok mellom 2 og 3 kg når den blir født.
kepa Skrevet 23. mai 2006 #3 Skrevet 23. mai 2006 Hei. Fødte sønnen min da eg var 36 uker på vei. Synest han var verdens nydeligste. Han var riktignok litt mindre enn de andre babyene på sykehuset, og alle pleierene kalte han for spurvungen. Men det var ingen problemer. Han kom ut og ble lagt på magen min. Var akkurat som om han skulle vært fullboren. Eneste som var ekstra var at han hadde en del gulsot, og måtte ligge et par timer for dagen i lys. Og så sov han hele tiden da. De er ganske trøtte så tidlig. Tror nesten han sov hele den første måneden. Men det er jo ikke nødvendigvis noe negativt:) Lykke til.
Diadora Skrevet 23. mai 2006 #4 Skrevet 23. mai 2006 Vi fikk i uke 34. Gikk helt fint det! Eneste litt styr med ammingen. Men det kom seg fort.
tupi Skrevet 23. mai 2006 #5 Skrevet 23. mai 2006 Den mangler vel bare litt fett på kroppen, og så skal vel lungene modnes litt! Det går som regel helt fint, men jo lenger de er der inne, jo bedre!
marit78 Skrevet 23. mai 2006 #6 Skrevet 23. mai 2006 Fødete fem uker før termin forrige gang. Hun veide 2400g. Slet med amminga og hun fikk gulsott, men ingen problemer med henne ellers!!
Gjest -lilly- Skrevet 23. mai 2006 #7 Skrevet 23. mai 2006 Jeg fødte i uke 34 forrige gang. Litt over 2 kg. Trengte litt starthjelp, hadde gulsott og måtte mates gjennom sonde. Ellers frisk og rask
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå