Gå til innhold

Desember: Mamma ble redd....

Anbefalte innlegg

På mandager har Adriana og jeg baby svømming og i går etter at vi var ferdig så gjorde vi som vi pleier og Adriana lå på gulvet og var som vanlig snill og greit...

Men så ble hun plutselig så stille og rørte seg ikke, og jeg spratt ut av dusjen og sa navnet hennes og da kikket hun bare dumt på mammaen sin, hva er detta for ei hysterisk kjærring tenkte hun sikkert....

Men hjelpe meg jeg fikk meg en støkk altså....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5127541-desember-mamma-ble-redd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff så ekkelt. Hun var sikkert dypt inne i tankeverden.

Merkelig hvordan vi kan reagere på alt utenom det vanlige. Husker hvordan jeg styrtet ut av senga første gang gutten min sov seg gjennom hele natta for første gang. Fikk helt panikk og så for meg det verste.

Ja uff så ekkelt! Skikkelig ekkelt når en får fornemmelse om at ikke alt er som det skal.

Og Elvedatter, jeg hadde fått skikkelig panikk hvis gutten sov gjennom en hel natt, hehe. Her er det nemlig bare to timer mellom hver gang han våkner, så en hel natt hadde vært utenkelig. Skulle sett farten på meg da, ja.

Når jenta vår var liten, lå hun i senga på soverommet og sov, mens jeg satt i stua. Plutselig hørte jeg noen brekningslyder der inne fra, og løp som en gal. Slo tærne i dørstokken, AUUUUU så vondt. Måtte jo bare fortsette å løpe til datteren vår, som bare lå og smilte til meg. Hev meg på senga vår og dro av sokken. Der stod to tær i vinkel, hadde brudd i de to tærne.......

Ja, det er ordentlig ekkelt når man får følelse av at noe er galt.

Jeg er også som Fru Gyldenkron: når poden min sover mer enn et par timer om natten, får jeg panikk. Må bare sjekke pusten, jeg vekker jo stakkaren av å lytte til pusten fleere ganger. Om dagen, derimot er jeg lite bekymret. Nå har han ligget ute i vogna si i ca. 4 timer og sover så søtt. Her sitter jeg da, og er kjempetrøtt en natt med totalt 4 timers søvn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...