Gå til innhold

hva føler dere???

har nå to prinser :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tanker som dette er nok noe en hver kommende mor til tider bekymrer seg for, uavhengig av om man er alene eller ikke.

Det er helt klart at vi alle ønsker at barnet skal være frisk.

Jeg har av og til bekymret meg veldig for dette, så jeg tok tidlig initiativ til å få bekreftet at alt så bra ut.

Da jeg var 5 uker på vei, hadde jeg noe som kunne minne om en blødning, og dro til sykehuset for å få det undersøkt.

Fikk da via en invendig ultralyd bekreftet at fostersekken lå trygt og godt i livmoren.

Senere i 8 uke fikk jeg ved hjelp av samme type ultralyd bekreftet at det ikke fantes noen kromosomfeil.

Og nå for noen dager siden i 20 uke, fikk jeg se at babygutt ikke hadde noen misdannelser, men var frisk og fin på alle mulige måter:)

Selv om jeg har fått bekreftet alt dette, finnes det jo ingen garanti for at barne ikke vil påta seg sykdom etter fødselen, men om man skal gå å bekymre seg slik, vil man aldri klare og slappe av, og glede seg over graviditeten og den kommende lille babyen.

Om dette plager deg veldig, vet jeg at du kan få hjelp på sykehuset, men ring dem direkte, ikke gå gjennom legen din, det tar som oftest lengre tid.

Jeg satte veldig pris på den behandlingen jeg fikk på Aust-Agder sykehus. Så jeg håper du kan få like god hjelp der hvor du hører til, om du føler behov for det.

Lykke til, du kommer til å bli en kjempe god mamma, uansett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...