Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe en paraplytrille som skal ta liten plass, være lett å legge sammen og som kan taes med på fly. Er det noen som kan legges litt tilbake til sovestilling? Kan godt koste litt mer enn 199kr. Har du noen å anbefale, evt hvilken kjede fører denne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen!

Vi har kjøpt en MacLaren trille som kan legges helt ned, den er vi kjempe fornøyd med. koster 2000,- men det var den eneste vi fant som kunne legges helt ned....Vi hadde litt trøbbel med å få den med på innenlands flyreiser, men i utlandet var det ingen problem (?!) Forstå det den som kan :)

Ha en fin dag!

Skrevet

Kan denne taes med som håndbagage altså, så veldig fin ut da..

Skrevet

Hei

Vi kjøpte en Carena lieback lux trille, nettopp med hensyn på at den kunne taes med på fly (passer i hattehyllene) og legges i sovestilling. koster 999,-. Gå inn på simo.no, klikk videre på carena, der har du bilde av den. Vi er godt fornøyde, litt ekkel å trille når vi ikke låser hjulene framover.

Skrevet

Vi har også kjøpt en MacLaren Techno XT trille og er superfornøyd. Den er den letteste på markedet og i USA er den super populær - alle har den.

Den er som nevnt over veldig enkel å legge sammen, lett å trille og veldig god for de små å sitte i. Den har en kjempe fin sele slik at de blir stroppet godt fast og det er mange fine farger å velge mellom.

Jeg har så og si tittet på alle triller som er på markedet og valget falt på denne - og jeg er veldig, veldig fornøyd. Dyr, men verdt pengene....

Lykke til:)

Skrevet

Hvor får man tak i en sånn trille? MacLaren altså...

Skrevet

har også carena ie back lux:) kjempe fornøyd, 5 stiller på ryggen og god å trille, samt mye billigere enn maclaren sånn jeg har sett.

Skrevet

MacLaren trillene får man kjøpt hos Fru Lyng - og ja de er dyre, men av og til er det verdt å legge litt ekstra i barneutstyret. Spesielt hvis man er opptatt av vekt og andre detaljer.

www.maclarenbaby.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...