anne beate Skrevet 23. mai 2006 #1 Skrevet 23. mai 2006 Jeg skal kjøpe en paraplytrille som skal ta liten plass, være lett å legge sammen og som kan taes med på fly. Er det noen som kan legges litt tilbake til sovestilling? Kan godt koste litt mer enn 199kr. Har du noen å anbefale, evt hvilken kjede fører denne?
Emmis 29.11.05 Skrevet 23. mai 2006 #2 Skrevet 23. mai 2006 God morgen! Vi har kjøpt en MacLaren trille som kan legges helt ned, den er vi kjempe fornøyd med. koster 2000,- men det var den eneste vi fant som kunne legges helt ned....Vi hadde litt trøbbel med å få den med på innenlands flyreiser, men i utlandet var det ingen problem (?!) Forstå det den som kan Ha en fin dag!
anne beate Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2006 Kan denne taes med som håndbagage altså, så veldig fin ut da..
Litjmor Skrevet 23. mai 2006 #4 Skrevet 23. mai 2006 Hei Vi kjøpte en Carena lieback lux trille, nettopp med hensyn på at den kunne taes med på fly (passer i hattehyllene) og legges i sovestilling. koster 999,-. Gå inn på simo.no, klikk videre på carena, der har du bilde av den. Vi er godt fornøyde, litt ekkel å trille når vi ikke låser hjulene framover.
2englebarn Skrevet 23. mai 2006 #5 Skrevet 23. mai 2006 Vi har også kjøpt en MacLaren Techno XT trille og er superfornøyd. Den er den letteste på markedet og i USA er den super populær - alle har den. Den er som nevnt over veldig enkel å legge sammen, lett å trille og veldig god for de små å sitte i. Den har en kjempe fin sele slik at de blir stroppet godt fast og det er mange fine farger å velge mellom. Jeg har så og si tittet på alle triller som er på markedet og valget falt på denne - og jeg er veldig, veldig fornøyd. Dyr, men verdt pengene.... Lykke til:)
Prinsesse vilikke... Skrevet 23. mai 2006 #6 Skrevet 23. mai 2006 Hvor får man tak i en sånn trille? MacLaren altså...
Gjest Skrevet 23. mai 2006 #7 Skrevet 23. mai 2006 har også carena ie back lux:) kjempe fornøyd, 5 stiller på ryggen og god å trille, samt mye billigere enn maclaren sånn jeg har sett.
2englebarn Skrevet 23. mai 2006 #8 Skrevet 23. mai 2006 MacLaren trillene får man kjøpt hos Fru Lyng - og ja de er dyre, men av og til er det verdt å legge litt ekstra i barneutstyret. Spesielt hvis man er opptatt av vekt og andre detaljer. www.maclarenbaby.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå