Gå til innhold

Kan jeg bli gravid allerede nå?

Anbefalte innlegg

jeg var gravid i forrige mnd, 5 uker på vei, har hatt skikkelig eggløpsning nå, og murringer både her og der. føler det kanskje er noe på gang, og tempen har steget fra 36 til 37,3grader, og det er utrolig mye til å være meg ligger vanligvis rundt 36,1grad. er et kaldt og kjørlig menneske jeg, med hjerte av is, hi hi, neida...

håper det skjer noe snart igjen, har såååå lyst til å klare det nå! stiger ikke tempen etter befruktning? synker før el, og stiger etterpå? eller er det stiger før el, og synker etterpå? Jeg er ikke syk, men har faktisk feber i forhold til normalen jeg nå, var på bimmelim i stad, og urinen var kaldere en kroppen. kjentes ut som jeg tissa kaldt! eller under lunka ihvertfall. Hva tror dere?

så lenge det er liv er det håp! ;o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5127279-kan-jeg-bli-gravid-allerede-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Stemmer det at du teste pos. i begynnelsen av mai? Og så mistet du etter det? Veldig tirst å høre, det er leit når det går galt - særlig når man har prøvd lenge.

Tror det er litt tidlig å være gravid igjen nå, men lykke til!

:-)

ja testa positivt på dag 35, men mista dag 37. Så utrolig trist. Det var en lang slimaktig streng, med en rødbrun hard klump inni. og etter ca 1 time hadde jeg kraftige blødninger. Den lille klumpen var kanskje 3x3 mm eller noe sånt. vet det høres rart ut at dette kan ha skjedd meg som har prøvd i snart 5 år, men undere kan skje, tror min triple pergokur hadde innvirkning.

det høres kanskje utrolig rart ut, men uansett var det jo et tegn på at jeg kan bli gravid! og at det mest sannsynlig var noe galt med den lille klumpen, snufs...

Det var jo trist at du mistet...det er vondt når slikt skjer.

Det er nokk en mulighet for at du er blitt gravid igjen.Etter en SA er man veldig fruktbar de første ukene.

Tempen din tyder også på at noe er muligens i gjære.Jeg selv har veldig lav kroppstemp til vanlig.Ligger på 35,72-35,82 til vanlig og etter EL ligger jeg på 36,20 -36,30.

Visst jeg nærmer meg 37 er det som regel feber.Da jeg sist var gravid var jeg oppi 36,54 og 37....husker at jeg hadde så varme kinner.

Men ikke vondt i kroppen,som jeg får når det er feber.

Hvilken dag regner du med at du hadde EL ?Rakk du å få mensen tilbake etter SA ?

Dette var jo spennende,håper du er gravid på nytt......visst du føler deg klar for det,din SA er jo ikke lenge siden:-(

Ja, men det tok litt tid før det faktisk gikk opp for meg at jeg hadde hatt en sa. Snakka med ei veldig hyggelig sykepleier på riksen, og ho trodde også at det kunne tydes dit hen, da jeg forklarte alt sammen. Jeg fikk TR med en gang etterpå, som varte i nesten 9 dager. Litt uvanlig da jeg vanligvis ligger på ca 4-5 dager. Er på dag 23 i dag. Det er kanskje litt tidlig å tro noe som helst... Herregud, tok tempen nå, under armen, og tempen viser der 37,4 og da har jeg ikke lagt til 0,5 grader en gang, har nesten 38 i feber nå... oi oi, nå må dere krysse alt for meg jenter! takk for at dere alltid bryr dere, i en ellers så hektisk hverdag!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...