Gå til innhold

Lager babyen mer sprell når noen kommer borti magen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hender. Sover'n godt merker jeg ingneting. Men blir han "dytta" på, så pleier han å "dytte" seg tilbake, eller flytte litt på seg. Nå har jeg nesten 6kg. pus som liker å ligge på magen, har nå blitt ganske uvehagelig for både meg og pus, så nå ligger han ved siden av:)

Skal som regel litt mer til enn at kjærsten legger hånda på magen min, ihvertfall til nå. (uke 28 i dag) Men presser/stryker han litt kan han få kontakt:)

Min baby kan sparke som bare det - helt til pappan legger hånden på magen. Da blir den helt stille... Merkelig. Samboeren min har knapt kjent et spark, men jeg skal hisle og si at det pleier å være mye aktivitet der inne!

Ja, det gjer h*n faktisk. Nett som h*n prøver å dytte vekk det som kjem og tar litt av plassen dens. Ellers så er han super sosial, skal sei "hei" til alle som nermar seg magen, hehe.. Med storesøster var det annaleis. Ho vart heilt stille med ein gang noko kom borti magen. Eg var langt på vei før pappaen fekk kjenne spark.

Her blir det rolig i magen med en gang man legger hånda på den. Er ikke mange gangene vi har klart å kjenne noe gjennom magen. Det er litt av et liv der inne når jeg har lagt meg, men det tar slutt når vi skal kjenne.

Litt sjenert kanskje...? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...