Gå til innhold

Nattinatt- Jeg er så nyskjerrig...

Anbefalte innlegg

har et forhold (såkalt åpent) med en annen enn barnefaren( han har jeg aldri vært sammen med) , og datteren min er født 09.12.2004

Vil det lykkes for han (født 22.10.1980)

Jeg er født 28.02.87-

Vil vi få et mer seriøst forhold enn vi har nå?

Møtte han i en såkalt ulovlig setting, har dette noe med at det tar så lang tid å få noe ut av han? Er han i det hele tatt glad i meg? og mener han alt han sier? og hvorfor vil han ikke snakke om "oss"??

Ser du noen flere barn på meg? og vil det være med han? når ser du flere barn på meg?

Hadde vært kjempekoselig om du svarte.. er kjempe nyskjerrig.. :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5126355-nattinatt-jeg-er-s%C3%A5-nyskjerrig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Får opp at dere vil få eit meir seriøst forhold etterkvart.Får opp at det kan være måten dere treftes på som gjer at det tar litt lang tid med han,men får opp at han er glad i deg,og meiner det han seier.Får opp at han kan være litt redd for å binde seg,og å skulle forholde seg til den lille dattera di.Får opp at han har lyst å binde seg,og forplikte seg meir i overfor dere når han har fått litt tid på seg.Og sikkert lurt at han ikkje føler for stort press,men at han får tid til å la dette modnes i tankene sine.Nokre menn trenger ltt tid sånn.Får opp at du kan bli gravid i april 2007,med ein liten gut.Får opp at det er han som er barnefaren.

Håper at dette ordner seg for deg no då.Lykke til videre i livet.Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...