Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei, hei, damer.

har lest på samtalene en stund, men nå vil jeg gjerne delta. Er 36 år og har to fra før, men nå skal vi prøve en gang til. Er litt redd for det blir jo strevsomt, er det ingen andre som lurer på om det er så lurt å bli gravid igjen? Eller skal vi få barn fordi vi ønsker det? Skal vi gjøre som vi lyster blir det barn..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5126307-melder-meg-p%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann ludvig og velkommen hit!! =))

Blir så glad når det stadig dukker opp nye her. Det er allerede en flott gjeng her fra før, men det skader ikke med flere, da vi har hatt ett skred over på gravid-siden.

Om jeg har lurt på om det er lurt å bli gravid igjen..??? Jo, mange ganger! Men ofte i etterkant av tantebesøket! Da blir det vel som ett forsvar for skuffelsen...

Men har også tenkt en del rundt det, i forhold til at jeg nå bare har store barn og at det vil bli mer strevsomt igjen.. Men tankene vender stadig tilbake til at dette har jeg veeeldig lyst til! En ting er i alle fall sikkert, og det er at en vil ikke angre på de barna man får, heller de man ikke fikk!

Følg lysten din du! Og lykke til XXXXXXXX =)

Hei ludvig

..og velkommen hit. Så bra at du bestemte deg for å delta. Kjenner godt igjen de tankene du har, har tenkt slik mange ganger jeg men ender alltid opp med at jeg har jo så lyst på en liten en til.. Og helt enig i det ia69 sier om at det er de barna en ikke får en angrer på.. Må ihvertfall vite med meg selv at jeg prøvde. Så her i gården følger vi lysten, og ser hva som skjer :-) Ellers er det en kjempegjeng her inne, litt sprø og gærne innimellom, men full av fart, energi, gode råd, omsorg, trøstende ord og et lyttende "øre". Så her inne er det kjekt å være, selv om en selvfølgelig håper på kortest mulig opphold da :-) Lykke til med prøvingen, og skriv en presentasjon på hvem, hva og hvor tråden vår da!

Hei ludvig. Her strømmer det på med nye jenter. Velkommen skal du være. Som du skjønner er det gleder og sorger og mye skøy er inne om dagen. Du sprø om vi lurer på om det er så lurt å bli gravid igjen. JO jeg tenker en del på det ja. Jeg har ikke statistikkene på min side for å få et friskt barn, så jeg tenker mye på det. Men siden jeg har klart å få til et friskt barn, så tror jeg at vi skal klare det en gang til. Jeg har et barn med hjerneskade også skjønner du.

Lykke til med babyprosjektet.

Hyggelig med flere damer her inne. Jeg tenker også på om det er lurt å få flere hver gang mensen er slutt, psykisk press dette her vet du. Jeg fikk nr tre da jeg var 36. Kjente stor forskjell på det sv.skapet og det da jeg var hhv 24 og 27, men det gikk bra og jeg syntes alikevel det var deilig å være gravid. Det er noe jeg bare elsker å være.

ludvig

Velkommen hit. Alltid morro med nye. Og en ting er soleklart, vi skal ha barn fordi vi øndker det. Hva alle andre synes og mener, ja det skal vi gi blaffen i. Alderen har ingen betydning, det er helsa, muligheten og ønsket som bestemmer. Vi blir modne mødre, med masse tolmod, erfaring og et godt etablert liv. Stå på!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...