Anonym bruker Skrevet 22. mai 2006 #1 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg har lyst til å få en tidligere ul,men vet ikke hvem jeg skal gå til. Er det noen som er fornøyd med privat jordmor? hvem og hvor er det jeg skal gå(helst time på dagen). hvor mye koster en ul? jeg har blødd litt nå og vil ta en ul Håper noen kan hjelpe meg. PLEAS!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2006 #2 Del Skrevet 22. mai 2006 Din doktor på Lisleby koster 700,kr og du får time på dagen. Lykketil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smöla Skrevet 22. mai 2006 #3 Del Skrevet 22. mai 2006 Kan også veldig gjerne anbefale din doktor. Utrolig kose doktorer begge to som jobber der. Der blir du garantert tatt godt hånd om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2006 #4 Del Skrevet 27. mai 2006 750,kr på din doktor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2006 #5 Del Skrevet 27. mai 2006 Volvat, kr 690...får time i løpet av et par timer... Koselig gynekolog! Husker ikke navnet, men er bare en der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2006 #6 Del Skrevet 27. mai 2006 Hun utenlandske mener du? Theresia et eller annet? Var veldig "kort" synes jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2006 #7 Del Skrevet 27. mai 2006 er ho jordmor hun på Volvat? har hørt på Volvat kan man ta UL og få vite kjønnet der!! Vet dere hvor mye det koster og er legen ok?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå