Gå til innhold

Uff, hadde skikkelig troen på denne mnd... Etter hsg og greier...

Anbefalte innlegg

Men neida, det gikk visst ikke nå heller...

Det var da svært unødvendig av legen å si at veldig mange blir gravide etter denne hsg-undersøkelsen!!! Hehe...

Hun sa at "virkningen" av kontrastvæsken i egglederne (som gjorde de skikkelig åpne og banet vei), skulle vare i ca en mnd. Og nå er denne mnd over da :o(

Mensen er rar denne mnd da, ikke vondt og bare litt brunt. Kommer vel for fullt snart tenker jeg...

Så da får jeg satse på februar-barn, like bra det :o)

Lykke til alle sammen!!!!

Fortsetter under...

Februarbarn er supert det også tror jeg! Det er iallfall det jeg satser på også nå (i 7pp) Det skal jo være så fint med vårbarn (blir jo nesten det i sørnorge da) :-)

..men, bare brunt... kan ikke det være håp ennå da...? Eller er det definitivt tr tror du? Nåja, hu skifter jo klær fra tid til anna den der tanta også da.. selv om det er sjelden ;-)

Hva er HSG-undersøkelse forresten?

Håper du lykkes denne pp da Malathiel*9pp!

Hei Solsikken :o)

Tusen takk!!

Hsg-undersøkelse er røntgen av egglederne. De spruter inn kontrastvæske for å se om egglederne er åpne...

Blir ikke klok på denne tanta jeg, men jeg bruker å blø mer enn dette, også pleier jeg å ha vondt i ryggen og magen. Men for all del, bare bra å slippe det :o)

Lykke til til deg også!!!

Hei igjen!

Hvordan går det idag da? Har tanta tatt på seg hverdagsklærne igjen?

Kan jeg spørre hvorfor de tar en sånn undersøkelse? Ser jo du er i 9pp, så da er det jo egentlig litt tidlig med undersøkelser ifht det å ikke bli gravid?

Hei du!!

Neida, tanta har fortsatt disse brune, kjedelige klærne på seg. En smule lettkledd er hun også ;o)

Skjønner forsåvidt ingenting av denne mensen her... Men men...

Hvorfor jeg har begynt (og snart er ferdig med) utredning? Du skjønner, jeg har en veldig allright lege som ikke så noe grunn til å vente med alt dette. Ikke maste jeg, men jeg sa at vi har nå prøvd så og så lenge. Da sendte han meg bare videre til gynekolog, og sambo fikk henvisning til spermanalyse. Alt ser bra ut, så da har vi bare ikke vært heldige og truffet blink ennå...hehe...

Annonse

Jeg hadde også det som du beskriver - merkelig og brun mens. Dette varte i en uke, og DA kom den skikkelige mensen med dobbelt så mye smerter i magen og korsryggen. Kjedelige greier...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...