Gå til innhold

jippiiii! Gått ned 6,5 kilo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nei men.... hvordan fikk du det til?

ammer du? er så desperat for å gå ned i vekt men vet ikke hvordan. ammer og kan ikke slanke men trener minst en gang i uka. har du noen tips til meg hvordan jeg kan gå ned i vekt og hva og hvor lenge bør jeg trene???

eh... ble så mange spm...

takk på forhånd!!!

Hei.

Jeg har går på atkinsdietten, og den kan man desverre ikke gå på når man ammer... I tillegg til dietten så har jeg trent en del.. Kjøpte meg en crosstrainer og en gym-ball med dvd. Da er det mye lettere å trene på kvelden etter barnet mitt har lagt seg..

Har brukt disse ca annenhver dag... Går/jogger 4 kilometer hver gang jeg bruker crosstraineren, og trener mage, rumpe og lår på ballen...

Lykke til alle dere som slanker dere, dette får vi til!! Er såååå godt å kjenne at man får det bedre med kroppen sin!!

Nei... Jeg har spist slik at jeg bare har fått i meg 20 karbohydrater pr dag, ikke helt i følge boken, men litt på min egen måte.. Spiser eggerøre med spekemat, koteletter, bacon, 1 knekkebrød pr dag, tunfisk, torsk og sei, pluss litt grønnsaker hver dag. Drikker for det meste vann, men koser meg med litt pepsimax eller fun-light saft innimellom..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...