Anonym bruker Skrevet 22. mai 2006 #1 Skrevet 22. mai 2006 Nå har vi spist grøt i 5 dager, har økt gradvis, og var oppe i full posjon i dag, hipp hurra. Og det var ett par ts igjen i skåla bare. Dette får`n på kvelden. Når skal`n få grøt til frokost også? Altså hvor lenge skal han ha full posjon om kvelden før man går over til grøt om morran også? Hvordan gjør dere det? 5,5 mnd.
SurreGuri Skrevet 22. mai 2006 #2 Skrevet 22. mai 2006 min gutt på 6 mnd får full prosjon med grøt morgen og kveld sammen med 200 ml mme!!! han er så sulten og spiser alt...han fikk for 2 uker siden bare grøt på kvelden, men siden han sover igjennom hele natten og ikke får frokost før rundt 08.30 så er han så sulten at han da må ha grøt på morgenen, så går det en time så er han stuptrett igjen, da sovner han og sover 2 timer og får nytt måltid når han våkner..
ringading Skrevet 22. mai 2006 #3 Skrevet 22. mai 2006 gir dere mm i tillegg til grøt på kvelden? if so, før eller etter grøt? vi kommer aldri til å komme opp i full porsjon vi..
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 22. mai 2006 #4 Skrevet 22. mai 2006 Vi begynte med ett grøtmåltid om kvelden da gutten vår var 4 mnd. Da han var ca fem mnd flatet vekta hans litt ut (la kun på seg 150 g på en mnd), så da begynte vi med to grøtmåltider, morgen og kveld. Jammen hjalp det, for da vi veide han idag viste det seg at han hadde lagt på seg 800 g den siste måneden:) Han er nå seks måneder og vi har begynt med middag i tillegg.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2006 #5 Skrevet 23. mai 2006 Synes hele grøt greia er noe griseri jeg. gleder meg tilbrødskive.
minou Skrevet 23. mai 2006 #6 Skrevet 23. mai 2006 ja det lurer jeg også på! Når man skal amme først for å opprettholde melkeproduksjonen, hvordan får mani dem en hel porsjon grøt da? Vi har bare så smått begynt med smaksprøver, men ser for meg at det kan bli et problem.
ringading Skrevet 23. mai 2006 #7 Skrevet 23. mai 2006 jeg dytter litt.. bare kutter dere ut mm og gir grøt? eller mm først så grøt? eller omvendt? hun kommer jo til å være året før hun spiser en full porsjon om vi skal holde på i dette tempoet..
*ulvemor* Skrevet 23. mai 2006 #8 Skrevet 23. mai 2006 jeg gir grøt først så mm så mme... vann sammen med grøten. va slik hs og mamma anbefalte det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå