Gå til innhold

April: Hei Lindis


*smil* m/ snupp06 & gutt 07

Anbefalte innlegg

Hei Lindis

 

Har sett deg masse inne på BiM og her på DiB. Er så nysgjerrig på hvem du er.... Vi var nemlig på Bærum samtidig.... Jeg fikk Aurora på morgenen den 9.april...

Bor du i området her?? Jeg bor ved Vettre/Blakstad i Asker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

hehe.. Da kan du ha sett meg i gangen vettu :-) Vi hadde familerom vi da så hvis du så en høy kjekk mann som hentet frokost/middag så var det min.. hehe..

Jeg bor på Lierskogen så det er ikke så langt unna :-)

Vi fikk lille Lise på kvelden den 08 april.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere da?

Koser dere dere hjemme?

Her går alt veldig bra. Lise er kjempesnill, veldig selskapssyk men det blir de vel alle :-)

Hadde vært morro å høre hvordan det går med deg og Aurora :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

 

Her går det veldig bra. Aurora er veldig lett å ha med å gjøre. Smiler og ler stort sett hele dagen! (Litt grinete på kveldene da). Selskapssyk er hun og.. Synes de sa de første ukene var de mest krevende..., det er jeg uenig i. Koselig nå, men det krever oppmerksomhet hele tiden!

 

Hvordan gikk det med dere i forhold til den gule stafylokokk smitten?

Vi sjekket henne etter vi så det i media da hun hadde mange av tegnene. Det viste seg at hun v ar smittet på sykehuset,men av en litt mildere variant. Så etter fire uker med øyedråper og krem var hun frisk igjen=) Møtte en i Sandvika som sa hun var bestemor til det ene smittede barnet. De ligger visst fortsatt på sykehuset, og mor og barn er operert... Det barnet ble født 10.april, dagen etter Aurora.... Skremmende å tenke på hvor nære det var.....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Ingen av oss har merket noe til de gule stafylokkene.. Heldigvis.

Så bra at dere fikk behandling så raskt da..

Regner med at faren for det er over nå.?

 

Lise er også veldig snill, og som Aurora litt urolig på kvelden..

Hun spiser mye på kvelden så hun sover nå gjennom hele natta uten måltid, får mat igjen mellom 05-06 :-)

Smiler og ler hele tiden (bortsett fra når hun er sulten da :-))

Hvordan går det med søvnen hos dere da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Ja, nå er faren med stafylokokkene over=)

 

Aurora hadde mange netter hvor hun sov fra 22 til ca 05...., men den tiden er det visst slutt på... De siste nettene har vært hver tredje time, så overgangen er stor! Men håper på at det kun er en overgangsfase med øking eller noe...

Har begynt å legge hun tidligere nå da, i starten la vi henne sammen med oss. Hun var så sutrete at vi til slutt begynte med å stelle kl 20.30. Så nå er hun i seng ca 21.30. Det er deilig med noen timer på kvelden til å få ryddet litt (selvom jeg vel heller burde ha benyttet anledningen til å sove). Har dere begynt med leggetider og faste rutiner? Hvor ofte ammer dere om dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :)

 

Når det gjelder mat får Lise mat ca hver 3 time.. Noen ganger går det fire timer mellom, det kommer ann på hvor lenge hun sover :-)

Jeg vekker hun ikke lenger for at hun skal spise slik jeg gjorde i begynnelsen, hun får mat når hun våkner og er sulten :-)

Her i huset bytter vi litt på med flaske og pupp da jeg ikke har spesielt mye melk, men det viktigste for meg er at hun er mett !

 

Når det gjelder leggerutiner er vel ikke disse helt på plass enda.

Vi bader mellom 20-21, da er det mat og pysjen på også ligger hun og pusler litt i kurven sin i stua enten til hun sovner eller vi legger oss..

Da er det mat igjen og da sover hun til 05-06..

Men hun legger seg ikke i egen seng før vi legger oss, da ligger hun nede i stua med oss ..

Får vel prøve å legge henne litt tidligere etterhvert tenker jeg, tror ikke det haster enda..

 

Nå har snuppa akkurat fått mat så da håper jeg hun sover ett par timer så jeg får ryddet litt her.. hehe ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...