Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min gutt på 10 uker har en navel som ser litt svart ut!Og det er ikke møkk..Hva kan det være?bekymra over at det kan være farlig.Noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm, når mistet han navelstumpen? Kan det være litt inntørket blod? Navelen til jenta mi blødde litt og hadde inntørket (svart) blod på seg ganske lenge etter at stumpen ramlet av.

Hvis fargen sitter inni huden/navelen er jeg ikke sikker på hva det kan være. Kanskje brokk som hindrer blodtilførselen? Ring legen i morgen og hør om h*n kan kikke på den for deg.

Skrevet

Sikkert rester etter blod og gørr? Vask forsiktig med en bomullsdott av og til så blir det borte. Men ingen vits å gni så det blir irritert.

Skrevet

Takk for svar jenter-jeg skal høre med legen på 3 mnd kontroll.hadde han hatt brokk hadde det vel vært vondt?

Skrevet

Ikke nøvendigvis... Pappa hadde navlebrokk som han først opererte bort etter han hadde passert 40. Den plaget aldri han, men det er visst ikke bra å fly mye mens en har brokk. Han er "business"-mann og flyr mye!

Hvis du ikke får vasket vekk svartfargen, ring legen i morgen! Navelen skal ikke være blå/lilla/svart i huden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...