Gjest Skrevet 22. mai 2006 #1 Skrevet 22. mai 2006 Så magebildet ditt:) Lurer nesten på om jeg også begynner å få mage. Men det meste er nok luft er jeg redd:) Hvordan er din mage der nede... fra symfusen og opp til buksekanten? Min er ganske stram, og når jeg legger en hånd over, kjenner jeg at den har vokst der også. Vil magen starte der nede? vet ikke om du skjønner hva jeg mener:) Tenkte bare å spørre siden vi er nesten like langt. jeg har termin 1 desember.
Gjest leelu23 *27.11.2006* Skrevet 22. mai 2006 #2 Skrevet 22. mai 2006 Hei snuppe-tuppa Ja la dt ut istad.. slettet det som var fra uke 11 for det var bare luft så jeg nå.. hehe. men nå begynner magen å komme... magen min er veldig hard nedenfor navelen.. og over skambenet som det så lekkert heter er det steinhardt! Jeg har allerede kjøpt meg endel mammaklær jeg.. har du bilder eller?
Gjest leelu23 *27.11.2006* Skrevet 22. mai 2006 #3 Skrevet 22. mai 2006 Jeg må legge meg nå.. blitt så forkjøla atte.. legg meg til på msn da vel så kan vi preke mere der [email protected] alltid koselig å prate med andre som er i samme situasjon ) Vi snakkes, klem og god natt
Gjest Skrevet 22. mai 2006 #4 Skrevet 22. mai 2006 Har lagt deg til msn nå Jeg har ingen bilder ennå. Men det skal sies at jeg hadde litt mage fra før:) Snakkes på msn når vi er pålogget samtidig. Jeg skal også ta kvelden nå. Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå