Gå til innhold

flere med vondt øverst i magen...


?!:)

Anbefalte innlegg

hei hei og gratulerer til alle med små sjarmtroll i magen..

jeg håper noen kan hjelpe meg litt..jeg er rundt 7uker på vei og har siste 3dagene hatt mye sterke smerter nederst i underlivet,midt på og på ene siden,er veldig oppblåst og må på do hele tida(sorry detaljer..),godt jeg har mykt toalettpapir for å si det sånn,dessuten er det veldig ubehagelig øverst i magen,mellomgulvet..innimellom er smertene så store at jeg ikke klarer å røre på meg men samtidig føler at jeg må røre på meg for at det skal gå bort,jeg er like varm igjen 5min etter en dusj og orker nesten ingenting!!

er det andre som føler det sånn?har en sønn fra før men kan ikke huske så mye smerter så tidlig,begynner å bli redd for at noe er galt..

kvalmen er grei,den vet jeg skal være der men så mye smerter å gitt...

noen som har noen tips??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Wean!

huffda, hørtes ikke godt ut...... jeg har også til tider vondt i magen, på ulike steder........ fra nedrest til øverst til sidene...... i dag f. eks var det så vondt at jeg bare måtte sitte..........men så blir det bedre igjen!

er ikke så varm jeg da. men ofte tror jeg at magevondten er luft smerter, for når jeg får slippt ut litt ;-) blir det ofte bedre..... Kjennes det sånn for deg?

Huff, det skal ikke være enkelt dette---- men helt sikkert så erdet ingenting, har jo hørt om så mange som har vondt!

slipp ut luft, det hjelper meg i alle fall ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

føler meg bedre når du også har det sånn,stygt å si men da er jeg liksom ikke så alene,hehe...

uansett ja det hjelper å slippe ut litt,men blir det aldri tomt her eller,haha..sitter å ler for meg selv jeg tenker på de rundt meg som skal holde ut med meg her jeg sitter å promper og raper(sorry detaljene damer men dere skjønner vel:),stakkars samboer...jaja

dette blir vel bedre sånn ca 15 januar tenker jeg da er denne lille krabaten ute,måtte tida gå fort:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he **** ja, det er godt å ikke føle seg alene med "problemer" :-)

ler jeg også, når jeg tenker på all prompingen og rapingen:-) og jeg som egentlig synes sånt er så ekkelt.... ha ha ha =) utrolig morsomt!!!!

alt bra med deg ellers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan vel egentlig ikke klage,sliter med å ikke si noe på jobben da,ryktene går jo..men jeg avfeier etter beste evne..

gidder ikke si noe før det har gått litt mere tid,selvom jeg vet at jeg ikke kan skjule det for alltid,hiihi..

ikke mye lyst å være på jobb om dagen men tenker at det er best å holde ut så lenge som mulig.

jobber du nå??

du har det bra også håper jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg jobber, selv om det er forferdelig tungt, og jeg er super lite motivert om dagen.... er lærer i 1. klasse, og det tar seg liksom ikke helt bra ut med tålmodighet på 1mm ;-) huff, mange som ser fælt på magen min også, det hat begynt å bule litt ut =) men jeg prøver jo å avfeie det, men det blir liksom så dumt også..... tenkte at jeg ikke gidder å si noe før 12 uker.... sist visste alle det, og da var det lit pes å komme tilbake og få alle "stakkars deg" og "det har også hendt meg" kommentarene ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kos at det har begynt å bule da:)min er bare oppblåst å teit den,ser ut som jeg er en ballong...

skjønner deg hva tålmodighet angår og beundringsverdig å jobbe med små krapyler som graver å spør...

værste jeg vet er den stakkar deg osv,men de mener det bare godt,synd jeg kapper hodet av de...vel får håpe jeg har noen venner etter dette svangerskapet at jeg ikke har skremt de vekk alle sammen...

gå gravid er tøft og hvis man ikke er der selv er det ikke mulig å vite hvordan det er,så disse altvitende kan bare være stille!!

det er sånn jeg tenker å,som du sier at skjer det noe og alle skal komme med komentarene etterpå så blir det ekstra sårt syns jeg...men denne gangen går det supert ikke sant t-79:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o)

det skal gå helt PERFEKT denne gangen!!! Det har vi fortjent veit du wean:-)

men du, magen min buler ikke som en gravid mage altså..... den er bare oppblåst og feit :-( føler meg som en elefant!!!! ingen klær som passer lengre, og jeg er bare 10 uker på vei..... går det an :-(

gleder meg utrolig til det blir "ordentlig" mage jeg, og man kan kjøpe og gå med mamma klær som ikke strammer og lager ekle valker!!!!!!!

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig gleder meg til det jeg å,nå vil jeg helst gå i pysjen hele dagen,den er snart den eneste som passer...sliter med dårlige samvittighet fordi jeg ikke spiser no særlig sunt heller..hva heter foresten de jerntablettene som er bra å ta,ett eller annet på f..

ikke klarer jeg helt å slutte årøyke heller,håpløst alt sammen..i morgen skal jeg på shopping med en venninne,hun skal prøve bikiner..artig for henne som er slank og fin..jeg for min del tror jeg skal kjøpe meg en is i mens,hihi

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei ighen wean!!!

de tablettene heter FOLAT.... løp og kjøp, de er veldig bra å ta de tre første mnd..

har du vært på shopping i dag eller???

herregud, kom til å tenke på bikini :-) for et syn, og se meg i.... bleik og feit.... usj usj :-(

den røyken er det verste altså, og jeg klarer bare ikke å slutte helt..... og det er sikkert super mange som tenker at jeg er en idiot, men jeg veit ikke hva jeg skal gjøre jeg..... huff og hiff......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.jeg vet hvor vanskelig det er og slutte.men vis du bestemer deg,og tar tiden i bruk,kan du klare det,jeg tok en dag av gangen,sluttet foe 10 dager siden,har enno suget .det er vanskelig

 

klem lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god kveld:)

jepp det ble shopping i dag,digg..skulle egentlig ikke ha no jeg da men endte med litt natttøy,noen singleter,ett par bukser og undertøy,føltes veldig bra,synd kontoen ikke er enig,hehe..glemte tablettene da men går på noen andre jerntabletter jeg begynte på før jeg ble gravid,men får vel kjøpe de andre,huske på det i morgen.)

var sykemeldt når det var så bra vær her for 17mai så fikk litt farge da men den holder ikke hele sommern akkurat så må få litt sol og varm her i nittedal..

røykinga er pyton,jeg vet..men har minka en del jeg da så går jo riktig vei,får dårlig samvittighet men klarer ikke slutte like vel,dritt ass!!

fant meg en bikini overdel da etter 6forsøk men hvor lenge den holder er ett godt spørsmål..kanskje jeg skal håpe på regn likevel,hihi:)

uansett det med feit er du ikke alene om å føle,blir bedre når dette fettet blir til en fin baby mage da blir det pent uansett da:)veide mindre når jeg var gravid med Andre så da syntes det velidg fort men nå tror jeg ikke det blir mage før nærmere jul,isj..men er så opp blåst at det ser ut som jeg er i 6mnd eller no lurt..

jaja kommer noe godt ut av det her da håper jeg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...