Gå til innhold

kan noen hjelpe meg?


#Prinsemor#

Anbefalte innlegg

Hei, har et stort problem. Har prøvd å logge meg inn og har laget nytt passord til din baby da jeg ønsker å bli spådd,, men det virker fortsatt ikke. Hva gjør jeg galt? noen som har tips?

01.11.80. ønsker å vite hvordan ting kommer til å gå, fortsatt frisk osv, hvor mange det er? er alt i orden med barnet?, hva det blir? termin 18.01. når ca føder jeg, vanlig fødsel/ keisersnitt osv, Alt en kan se?

Kan en av dere som får til å logge inn på spå siden kopiere dette og legge meg til.

tusen takk på forhånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei.

vet ikke om jeg kan hjelpe deg men hvor er det jeg logger meg på så kan jeg prøve,og se om det funker og eventuelt kopiere og legge deg til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øverst på denne siden trykker du på din baby, ganske langt ned på forumlista deres står det spå/ horoskop,

tusen hjertelig takk for at du hjelper meg å prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kom inn ¨på den side uten problemer,veldig merkelig...men jeg må si at det virket veldig useriøst da,er jo akkurat som den her siden,alle kan svare på innlegget ditt og hvor ekte det er vet ikke jeg..spurte ett spørsmål jeg allerede ca vet bare for å sjekke..hehe.stoler ikke på noe vet,hihi..

men det jeg gjorde var hvertfall som du skrev og når jeg prøvde å gå inn på ett innlegg fikk jeg beksjed om å logge meg på gjorde det med samme bruker og passord som her og da kom jeg inn med en gang..

hvordan kan jeg kopiere deg dit eventuelt da??

ellers håper jeg alt er bra med deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! har prøvd på nytt men den vil ikke akseptere pasordet mitt , kan du kopiere teksten min på øverste rute og lime inn på de spå sidene. hadde vært svært takknemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn da har jeg kopiert laget ett innlegg med overskrift spent undertegnet med på vegen av spiren har kommet så da håper jeg du får svar på det du vil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...