Gå til innhold

Sykemelde meg??


Sotra_jenta

Anbefalte innlegg

Eg er ca 8 uker på vei og er så utrolig utslitt og trøtt...

 

Vurderer å få legen til å sykemelde meg til de verste "trøtte" ukene er over...

 

Jobber som barn-og ungdomsarbeider på en barneskole og da må eg nesten være oppegående å ha energi til å leke med barna o.s.v + at eg har en datter på snart to år som krever masse oppmerksomhet når eg kommer hjem fra en slitsom dag på jobb...

 

Hva mener dere her inne om dette?

Noen som har det på samme måte som meg?

Føler meg litt dum også å be om sykemelding "bare" fordi eg er så trøtt..

Håper på mange svar!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært inne på tanken selv faktisk. Toåringen krever mye, det samme gjør jobben. Jeg spyr hele tida og har minimalt med energi til noe som helst.

 

Hva om ei lita uke så du får kommet deg til hektene igjen? Sørg for å skaffe litt barnevakt til toåringen samtidig så du får alenetid også.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært inne på tanken om å sykmelde meg. Føles urtrolig tungt å gå på jobb hver dag, og når jeg kommer hjem sover jeg og sover. Tror samboeren er litt oppgitt over meg, men det får han bare være, det er ikke han som må slite seg gjennom dette. ;) Uansett; jeg har bestemt meg for å prøve å holde ut (men så har ikke jeg en 2åring hjemme heller da). Jeg var akkurat på ferie en uke uten at det hjalp et dugg..! Gleder meg til denne trøttheten går over, føler meg helt tappet for all energi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tanken har streifa meg å, men det er liksom en tanke som jeg ikke burde tenke mener jeg da. Men er bare så sliten og trøtt. var på butikken idag og det var dagens gjøremål for meg. da bar det rett i go`stolen. Man blir jo lei av å gå rundt trøtt og sliten hele tiden, det er jo ikke noe vi kan noe for, men alikevel, syns liksom når det er så ille at mange ønsker å sjukemelde seg, da er det ILLE! Når det går utover jobben, da er det kasnkje greit å gjøre noe med et. Sover flere ganger om dagen, noe jeg aldri pleier og gjøre, og er like trøtt og sovner like herlig når jeg går å legger meg om kvelden. hm.... gleder meg uansett til jeg får litt mage og kan fortelle det til de på jobben, da slipper de å gå rundt å tro at jeg ikke sover nok om natta... Det har vært så ille noen ganger at daglig leder har satt en ekstra person på kvelden sammen med meg, når jeg egentlig jobber alene, i frykt for at jeg skal besvime... Ikke my bra nei.. men det er vel noe vi må igjennom. Håper bare det går bra jeg da. Er så redd for å miste. har aldri gjort det, men hører jo og ser at andre har det. og det går faktisk ann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk på deg selv og ditt eget beste først! Har du godt av noen dager fri, så er livet for kort til å slite seg ut. Jobbe skal du gjøre hele livet, være gravid er bare noen måneder av livet. Hvorfor slite ut og la det gå ut over deg selv og andre, når du kan slappe av mens mann og barn er borte og glede deg over de når de kommer hjem??

 

Lykke til med avgjørelsen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den saken der er egentlig grei for det er ingen som kan sykemelde seg, tenk sånn at nei nå går jeg til legen og forklarer hvordan jeg har det. For det er jo faktisk sånn at det er legen som sykemelder deg. ikke du:)

Det er min store trøst når jeg er sykemeldt. at det er på legens ordre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...