Gå til innhold

Sykemelde meg??


Sotra_jenta

Anbefalte innlegg

Eg er ca 8 uker på vei og er så utrolig utslitt og trøtt...

 

Vurderer å få legen til å sykemelde meg til de verste "trøtte" ukene er over...

 

Jobber som barn-og ungdomsarbeider på en barneskole og da må eg nesten være oppegående å ha energi til å leke med barna o.s.v + at eg har en datter på snart to år som krever masse oppmerksomhet når eg kommer hjem fra en slitsom dag på jobb...

 

Hva mener dere her inne om dette?

Noen som har det på samme måte som meg?

Føler meg litt dum også å be om sykemelding "bare" fordi eg er så trøtt..

Håper på mange svar!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært inne på tanken selv faktisk. Toåringen krever mye, det samme gjør jobben. Jeg spyr hele tida og har minimalt med energi til noe som helst.

 

Hva om ei lita uke så du får kommet deg til hektene igjen? Sørg for å skaffe litt barnevakt til toåringen samtidig så du får alenetid også.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært inne på tanken om å sykmelde meg. Føles urtrolig tungt å gå på jobb hver dag, og når jeg kommer hjem sover jeg og sover. Tror samboeren er litt oppgitt over meg, men det får han bare være, det er ikke han som må slite seg gjennom dette. ;) Uansett; jeg har bestemt meg for å prøve å holde ut (men så har ikke jeg en 2åring hjemme heller da). Jeg var akkurat på ferie en uke uten at det hjalp et dugg..! Gleder meg til denne trøttheten går over, føler meg helt tappet for all energi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider