Gå til innhold

Symptomer....på hva?

Anbefalte innlegg

Heisan...kort fortalt, min historie:

- p-pille bruk i nesten 10 år (dog med noen avbrudd)

- slutta med pillen 24.april i år

- ventet TR (om syklus skulle gå som normalt) 18.mai...

- TR har fortsatt ikke dukket opp (er jo ingen krise...er jo bare 5 dager over tiden)

- tok graviditetstest 20.mai (bare for å være sikker, da jeg skulle på fest på kvelden)...denne var negativ.

.....oppe i alt dette, har jeg ingen "opplagte" symptomer...bortsett fra at jeg er mer trøtt enn vanlig....kan sovne omtrent når som helst, hvor som helst :) + en del murringer/ oppblåsthet i magen.

Kan man være gravid selv om testen slår ut negativt...? Er det for tidlig å teste 2 dager etter IKM?

Testet forresten med Quick Response..noen som har erfaring med denne?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5124331-symptomerp%C3%A5-hva/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Jeg sluttet på pillen i oktober i fjor, etter over 6 års sammenhengende bruk. Har ennå ikke stabile sykluser, alt fra 5-7 uker! Kroppen kan trenge opptil 1 år før alle hormonene er ute av kroppen. Så tror nok at du må ta tiden til hjelp. Men for all del - du kan jo være gravid. Jeg ville tatt en ny test til helgen dersom tr fortsatt ikke har kommet.

Å teste 2 dager etter ikm er ikke for tidlig. Vil ikke ta fra deg alt håp, men kanskje du bare har en lenger syklus etter pillestopp.

Hei

Jeg slutta med pillen for snart et år siden og har enda ikke normal syklus. Har tatt mange grav.tester siden jeg slutta, pga "symptomer" som ikke har vært sånne symptomer jeg vil ha..:) Begynner å bli lei negative tester, så nå har jeg bestilt lege time. I håp om at han kan hjelpe meg til å få en normal syklus! Vil så gjerne ha en liten spire!

Men ta en ny test for sikkerhets skyld du! Er jo ikke alle som bruker like lang tid på å få tilbake tr::

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...