Gå til innhold

El test som gravi-test?? Hjelp, fikk utslag!

Anbefalte innlegg

Jeg fikk pos el test på dag 11 i denne pp (mot normalt 13-14) , og har da regnet meg frem til at ikm blir nå onsdag eller torsdag, og ikke lørdag som jeg først trodde.

Tok en el test i kveld for morro skyld (hadde så mange igjen) og den ga utslag på begge strekene.

Noen som har erfaringer med dette? Skal streken være sterkere som ved el? Hvor pålitelige er disse i forhold til en graviditetstest?

Jeg ble litt overrasket for hadde ikke ventet utslag, og nå vet jeg ikke helt hva jeg skal tro...

Blir veldig glad for svar!!

Fortsetter under...

Ja, har en gravitest her, men tenkte å vente til i morgen med morgenurin... Og jeg har jo nettopp vært på toalettet så jeg må nok vente litt...

Men jeg tror jeg skal ta meg et glass vann og se om det kan resultere i noe allerede i kveld.. ;-)

Annonse

Da jeg tok el test 4 dager før ikm i 2004 fikk jeg helt positiv test. Teststreken var sterkere enn kontrollstreken og jeg fikk klar positiv CB kryss dagen etter med morgenurin..

Jeg har bilde av el testen min under mine album faktisk...

Lykke til med gravi testen.. var jeg deg ville jeg faktisk ventet til i morgen på morgenurin,, men det er meg.. Hvis du ikke drikker så masse og venter i minst 2 timer før du tester så skal det gå an å få sikkert resultat i kveld også siden du er så nær ikm..

Klem fra Loise

Ikke mist motet spartacus!!! Det er mange som ikke tester positivt før flere dager etter ikm så det kan jo fortsatt være.

Jeg var gravid i februar og hadde absolutt ingen symptomer da så det trenger heller ikke å bety noe!

Vent noen dager så tester du igjen! Ikke heng deg opp i denne testen!

Jeg krysser fortsatt fingrene!!!

spennende at du fikk en STERK negativ el test.. da er det jo kanskje noe på gang,, for vanligvis ville jo testen nesten blitt blanko hvit så nær ikm?? De blir det på meg i alle fall...

Krysser fingre for deg!! Klem fra Loise:0)

Ja nå ble jeg litt giret må jeg si... Har aldri testet med el test nær ikm så jeg har ingen erfaringer med dette...

Det blir spennende å se, men jeg er nøktert optimist. Vil ikke bli altfor skuffet om det ikke går denne gangen. Vi er forberedt på å prøve en stund...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...