Gå til innhold

dr. purvis, utredning av mannen!!!! braaaa

Anbefalte innlegg

nå har sambo vært på utredning hod Dr purvis!! for en alright kar!! han kan virkelig sakene sine og tror vi har funnet ut hva som feiler sambo. Skikkelig glad for vi ikke har brukt masse penger på ics osv.. dette bør anbefales hvis det er mannen det er feil med, han purvis kan virkelig mye og er spesialist på menn og barnløshet.. ville bare dele noen gode erfaringer, og ps sambo er super fornøyd!! Ikke moro å gå rundt å vte at man har nedsatt kvalitet og ikke vet hva en kan gjøre med det. Nå vet vi mye mere!!!!

er glaad

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5124079-dr-purvis-utredning-av-mannen-braaaa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei min mann har også vært hos ken purvis, og han og fikk rydda opp i en del av våre problemer, som hale og hodefeil, og en permanent fortetning. Mannen kan virkelig sakene sine, så nå går det nok veien for dere snart.

Kan jeg spørre hvorfor kvaliteten var nedsatt?

Hei! Sambo min har også vært hos purvis da han har lite mengde på sæden. Han har gått på en kur som ikke hjalp, og er snart ferdig med kur nr 2, så nå er jeg veldig spent om han har hjulpet oss! Visst ikke så blir det prøverør på oss. Har mannene din gått på noe kur, og isåfall hvilken. Sambo har gått på pergotime.

hei dere! mannen hadde det samme som mannen til narretrollet, hodefeil ..100 prosent, men vi fant ut at det kam skyldes knuter i pungen, er visst en stor grunn til at mange menn sliter sa han. Så nå må sambo til aker rette opp feilen så kan vi se :) men er dere blitt gravide etter hvert hos ken Purvis?

hei igjen!

Min mann fikk pergotime, for å åpne opp litt på siden der han har en permanent fortetning, og vips, forsvant hode-og halefeilen. han har nåen mengde på 25.000.000 sædceller, og det er rett innenfor normalen, men det er ikkr så mange som svømmer fort.

Jeg ble gravid i slutten av mars, men mista i slutten av uke 5:(

dette er nok første gang jeg har blitt gravid som jeg har vist om selv. Jeg har selv gått på trippel kur av pergo, så da får vi se...

Annonse

å så leit du mistet :( men da vet du jo at dere greier å bli gravide, jeg har gått på pergo men avventer flere kurer til sambo har vært på aker. Er knute i pungen og det er visst arvelig feks hvis mor har hatt åre knuter, hemorider ol.. men hvorfor går du på pergo da?

hei igjen, jeg går på pergo fordi, jeg har pcos og mannen min den litt lave kvaliteten, vanligvis slipper en kvinne et egg pr syklus, men med pergotime kan man slippe flere egg under samme periode. Slipper flere egg og er mer optimal til min manns noe dårlige rumpetroll. Har fått tablettene for å få eggløsning

Skal pergotimen fjerne knutene da eller, rett og slett løsne opp?

hei igjen. nei jeg gikk på pergo en runde men nå venter jeg med det til han har vært på aker og ordnet opp der.. venter på brev, er visst tre til 5 mnd ventetid. Jeg har el av meg selv så håper virkelig jeg slipper å gå flere kurer. Har droppet oppfølging av gy her, for hun skjønner jo ik noe og sier jeg må gå 3 kurer for at vi skal søke icsi.. men jeg vil jo ikke gå på pergo når det er mannen som har lav kvalitet. IOG hvis det bare er der knutene og det er hovedproblemet så tror jeg vi skal greie det på den naturlige måten :) håper og tror på det jeg. Må tenke positvt, selv om det er skikkelig skikkelig vanskelig hver gang tr dukker opp :(

men lykke til, skal dere mer til purvis eller har dere fått liksom den hjelpen nå? og avventer ogser?

hei du igjen;)

ja, vi har fått den utredninga som er nødvendig. Går i dag på trippel pergo(hvileperiode) i påvente om første ICSI forsøk i uke 36. hvis vi ikke er superheldige og får det til selv. Hvis du har fått tilbud om pergotime, hadde jeg ikke takka nei i hvertfall. Dette gjør deg mer optimal under eggløsning, slik at hans små rumpetroll kan være heldige å treffe ett egg. Pergo´n gjør at du kanskje slipper fler enn ett egg, og sjangsene for tvillinger er større.

Hvor lenge har dere prøvd? Skjønner at du sikkert ikke vil stresse, men ....

hei eifos

vi har prøvd i over 12 mnd og har jo nå tror vi funnet feilen på sambo..så når det er ordnet, så evnt kan jeg gå på pergo igjen tenker jeg..for nå er det liksom ikke vits så lenge han har nedsatt kvalitet. jeg får jo el av meg selv ..og vi tror det kan gå bare vi får fikset han..

er du enig?

å tro meg jeg stresser jo for har ventet lenge nok, men tenker det er unødvenig m alle disse hormonene når sjansen er lik null m hans sæd som den er nå..

huffamei, det høres ikke bra ut du! håper at kuren får reparert mannen din, og at lille spire sitter snart. Jeg vet hva det vil si å vente, og jeg har valgt å gjøre alt som står i min makt for at vi skal lykkes. men men, jeg venter fortsatt da;o) masse lykke til i hvertfall. klem

Gjest Bjørnen Collargol

Min samboer har vært til Purvis og fått beskjed om at han ikke skal ha noen problemer med å gjøre meg gravid. MEN min gynekolog ville at han skulle ta en prøve hos Rikshospitalet fordi de er eksperter og fikk beskjed i dag om at han har seig sæd og antistoffer.... Han snakket bare med legesekretæren og har bedt om å få utskrift av prøvesvarene sendt hjem... Så da får vi vente og se hva de skriver før vi evt går videre for å sjekke hva som er galt med han....

MEN dette klarte ikke Purvis å fange opp så jeg vet ikke helt jeg!

Klæm

Annonse

hei bjørnen collargol

Jeg vet ikke hvor lenge dere har prøvd, men selv om kanskje han ikke oppfattet seig sæd og antistoffer, er ikke det sikkert at det er noe å bry seg om, ikke vet jeg men jeg har i hvertfall et godt inntrykk av at purvis er dyktig. Sæden kan også forandre seg fra prøve til prøve, avhengig av feks alkohol inntak, sex like før prøve+++, ofte vet de årsåken til hvorfor den er som den er. Sikkert noe han kan gjøre for å bedre kvaliteten, men det får dere nok videre info om. lykke til. klem

hei eifos!! nei mannen har ik gått på pergo han skal til aker så skal vi se.. jeg har gått på pergo men stoppet opp nå for vil ik gå på kur dersom vi kan fikse det ved å løde opp knutene i pungen hans.. vet du om man kriterier rundt prøverør??

hei du, jeg må bare innrømme at eifos og narretrollet er en og samme person, nemlig meg!!!! ;o) greit å ha to nick, sånn i tilfelle hi hi, skjønte ikke helt spørsmålet ditt jeg??? men... vi fikk rimelig fort svar på at vi var tatt inn i varmen til prøverør på riksen, men jeg måtte ha lap, og en test på insulinresisens. den siste prøven der var fin, og de utelukket endometriose i hvertfall. resten de fant, kan du lese ovenfor. Men vet du hva.... Jeg føler meg sååååå gravid, er allerede spådd at jeg er gravid, men har ikke tatt test enda. venter i det lengste for å se om jeg får TR de nærmeste dagene, skal vente til helga med å teste faktisk... Skal til ei skikkelig spådame på onsdag. Det blir spennende faktisk stor klem fra oss både narretrollet og

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...