Gå til innhold

¤ Solsikken ¤ se hit da :o)

Anbefalte innlegg

Hei!

Leste der du presenterete deg selv. Vi er også fra den søndre delen av Akershus, og begge er vi i 30-åra :o) Morro å se flere her inne som kommer fra den kanten av Norge! Vi har en datter på 9 mnd, og er nå prøvere på nr 2. Håper denne sitter for oss begge! Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5124004-%C2%A4-solsikken-%C2%A4-se-hit-da-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei der ¤ smil ¤

Morsomt å bli "ropt" på!

Litt rart det med å prøve på nr 2. Husker alle gledene med nr 1 og har så fryktelig lyst å oppleve det igjen. For deg er det jo enda nærmere det med spedbarn :-)

Nå er vi allerede i 7. pp! Hadde det vært med nr 1 hadde jeg sikkert gått til legen allerede nå... ;-) Vel, får trøste meg med at vi ikke har vært "seriøse" prøvere alle disse pp, men bare sluttet å kjøre sikkert.. dessuten fikk jeg svakt positiv gravitest på IKM i 3.pp hvor jeg også syntes kaffe smakte dårlig.. men tr kom selvfølgelig 3 dager etter, om enn litt rar. Var aldri til lege, så jeg vet egentlig ikke om det bare var feil utslag på testen eller om det virkelig var et befrukta egg der.. Uansett, det bør iallfall bli noe snart igjen!

Krysser fingrene for deg og: X

Når har du IKM?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...