Gå til innhold

Testet positivt på 17.mai !


Langemann

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er i følge testen gravid igjen. Er 5 uker i morgen. Har 2 barn fra før og var da fryktelig kvalm og trett de første 4 mnd. Kjenner foreløpig ingen symptomer bortsett fra tisser ofte. Husker ikke når jeg begynte å bli kvalm med de to andre. Noen andre som er ca 5 uker på vei og har/har ikke symptomer? Når er det vanlig at kvalmen melder sin ankomst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

Jeg er nå 6+2 og er heller ikke kvalm. Kjenner bare at jeg må svelge litt ekstra av og til..... Testet positivt den 16 jeg. Klarte ikke å vente når jeg først hadde testen i hus... He, he. Husker ikke når jeg ble kvalm sist jeg heller. Ble vel egentlig ikke skikkelig kvalm heller. Bare litt uggen. Tror jeg kastet opp en gang eller noe sånt. Så man kan jo slippe billig unna også :-) Håper på det denne gangen også, men ikke sikkert man er like heldig hver gang.

 

Får håpe du slipper det denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dette er individuelt. Selv har jeg vært småkvalm og uggen om morgenen helt tiden før jeg fikke utslag på gravtest. Er nå 6+2I tillegg er jeg trett. Ellers ingen symptomer. Jeg har også barn fra før. Det samme skjedde da. Men jeg var den gang heldig. Kvalmen ga seg etter 10-12 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med positiv test! Jeg venter også nr. 3, og har hatt to svangerskap før uten å være kvalm i det hele tatt.

Trodde jeg skulle slippe unna denne gangen også, men kvalmen kom snikende den dagen jeg var 7+0. Siden har jeg vært mer eller mindre kvalm hele tida, men kaster ikke opp - er bare uvel, og egentlig mest om kvelden. Jeg er 8+5 idag.

 

Lykke til med svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...