Gå til innhold

November: Kjente masse liv i natt :))))

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er jo bare kjempe morsomt å kjenne bevegelse!!

Jeg kjenner også spark!:)) Skikkelig herlig følelse. Blir så glad med en gang lillebebi rører på seg. Også er storebror så skjønn når han legger hodet inntil magen og lytter:)

Har og kjent liv. Føles mest som storm i et vannglass Hvis dere skjønner? Av og til små spark.. Det er deilig!!! Er 13+1

Dette er min fjerde og med nr 1 og nr 3 kjente eg ikkje spark før uke 17. Håper det er til litt trøst og oppmuntring til deg ninni-77. Klemz

Hei Ninni, jeg har termin 9 november og har en gutt fra før!! Med han kjente jeg ingenting før rundt uke 18!!! Ikke bekymre deg, det kommer tidsnok skal du se ;) Visst det bare romler litt ekstra avogtil i magen din da er det nok nurket som danser :) Spark kjenner jeg ikke, men romstering er det :)

Kos og Klem

• 1 måned senere...

Annonse

hehe, ja jeg vet hva du mener, mange gang roper jeg på pappaen for at han skal komme å kjenne, men da stillner guttungen der inne :))) Tror han vet at han lurer pappaen sin :) Koselig er det i allefall å kjenne de små sparkene og romsteringene, er 23+2 i dag, har go mage nå ;)

Kos og klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...