Gå til innhold

November: Kjente masse liv i natt :))))


vinterbaby med vakre Lukas

Anbefalte innlegg

Herreguuuud så herlig!!! Beste følelsen i verden, lå lenge å dytta litt å kilte nurket, å fikk mange reaksjoner, dette var herlig jenter!!! Noen andre som kjenner liv og røre??

Kos og Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo bare kjempe morsomt å kjenne bevegelse!!

Jeg kjenner også spark!:)) Skikkelig herlig følelse. Blir så glad med en gang lillebebi rører på seg. Også er storebror så skjønn når han legger hodet inntil magen og lytter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ka tid har dåke termin? eg kjenner ingenting eg, og eg har termin 17 november... har 2 barn fra før, og då skal ein jo kjenne da tidligare... begynne å bli redd for at da e nåke gale eg no...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har og kjent liv. Føles mest som storm i et vannglass Hvis dere skjønner? Av og til små spark.. Det er deilig!!! Er 13+1

Dette er min fjerde og med nr 1 og nr 3 kjente eg ikkje spark før uke 17. Håper det er til litt trøst og oppmuntring til deg ninni-77. Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ninni, jeg har termin 9 november og har en gutt fra før!! Med han kjente jeg ingenting før rundt uke 18!!! Ikke bekymre deg, det kommer tidsnok skal du se ;) Visst det bare romler litt ekstra avogtil i magen din da er det nok nurket som danser :) Spark kjenner jeg ikke, men romstering er det :)

Kos og Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har også kjent litt liv og røre... er nå 19 + 6, og kjente nokke allerede i uke 17 + 1...var kjempe moro... =) :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er nå 22+4 og har kjent liv daglig siden uke 18, er helt fantastisk:) Sambo er helt oppslukt av magen, ligger å koser, synger og prater med magen når vi legger oss, og får spark og bevegelser tilbake:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ogsaa masse liv flere ganger daglig! Er den beste f0lelsen i verden altsaa :D Er 20 + 1 idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei skikkelig aktiv ei i magen jeg. Er 20 +4 i dag og i går kveld kunne jeg se at magen beveget seg når hun sparket. Skikkelig gøy. Men hun slutter selvfølgelig hver gang pappaen skal prøve å se. Typisk!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja jeg vet hva du mener, mange gang roper jeg på pappaen for at han skal komme å kjenne, men da stillner guttungen der inne :))) Tror han vet at han lurer pappaen sin :) Koselig er det i allefall å kjenne de små sparkene og romsteringene, er 23+2 i dag, har go mage nå ;)

Kos og klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...