♥Toni & baby girl♥ Skrevet 22. mai 2006 #1 Skrevet 22. mai 2006 På barna da *s*. Hva synes dere om at andre nusser barna deres på munnen? Jeg liker det ikke i det hele tatt. Det er noe bare mamma og pappa skal få av barnet.Vi fikk besøk av en i familien istad og hun nusset Antonio på munnen flere ganger. Har sag ti fra før om at jeg ikke liker det, er bedre med et nuss på kinnet. Jeg valgte å ikke si noe der og da for å unngå konflikter. Denne personen har gjort mye jeg ikke har godkjent før (trenger ikke nevne noe, det blir for langt). Hva mener dere andre om dette? Er jeg sær?
♥Toni & baby girl♥ Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #2 Skrevet 22. mai 2006 Prøvde bare å skifte nick.. Men gadd ikke alikevel.)
Rasko Skrevet 22. mai 2006 #3 Skrevet 22. mai 2006 Hvis du er sær, så er jeg det også, for jeg har heller ikke sansen for at andre går og nusser barna mine på munnen.
polarn & pyrene Skrevet 22. mai 2006 #4 Skrevet 22. mai 2006 du er ikke sær for det, i så fall er vi flere. Jeg liker heller ikke att noen andre enn meg og pappa'n gir henne en nuss på munnen.
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 22. mai 2006 #5 Skrevet 22. mai 2006 Nei du er ikke sær - liker heller ikke om noen hadde susset LillePia på munnen hele tiden. Det får holde med å suse dem på kinnet da ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå