Gå til innhold

Merkelig temp. måling i dag...

Anbefalte innlegg

Våkna før klokka idag. Tok da temperaturen som var 36,50. Lå å slumret nesten 3 kvarter, og da målte jeg på nytt og fikk 36,36.

Dette var rart. Pleier å være motsatt, at jo lenger jeg ligger desto høyere blir temperaturen. (Er sikker på at jeg ikke har drømt:)

Hva skal jeg skrive inn i fertilityfriend. Den høye, tidlige temp. eller den lave til vanlig tid?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5123392-merkelig-temp-m%C3%A5ling-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he. jeg hadde akkurat samme problemet i går. Våknet litt før tiden og målte tempen til 36.79 (etter el), også litt senere tempet jeg på nytt, og da var den nede i 36.68. Helt merkelig. Pleier alltid å stige hos meg også. Men jeg sov ikke mer enn 3-4 timer den natten, så tenker at kanskje det er fordi jeg ikke sov lenge nok til at tempen fikk synke helt ned på hviletemp.

Takk for svar!

Sov litt mindre i natt enn jeg pleier. Venter på el, men den høye temp. er ikke 'høy nok' til at el muligens var i går. Den lave temp. passer med at el kan være i dag (bittelitt ned som jeg hadde sist syklus.)

Har altså lyst til å tro på den lave, men har jo faktisk hatt en høy temperatur også. Hm, må vel bare vente å se på fortsetninga. Men har jo lyst til å skrive inn riktig så ikke fertilityfrienden blir helt forvirra!!!

Skrev inn den høye tidligere i dag, men tror jeg ser an denne før jeg skriver inn ny i morra tror jeg.

Men synes jo at det blir litt juks å tilpasse kurva da, he he. Men er jammen i meg på tide at el kommer nå!!!! Får tro at det er et tegn på el-forvirring :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...