Anonym bruker Skrevet 22. mai 2006 #1 Del Skrevet 22. mai 2006 Noen som har erfaring med å føde der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
___ Skrevet 22. mai 2006 #2 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg fødte der. Var veldig fornøyd selv om det var utrolig kjedelig på barsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. mai 2006 #3 Del Skrevet 23. mai 2006 Jeg fødte der. Ble sendt ditt da jeg kom til Aker dit jeg skulle da. Helt supre alle sammen der syns jeg. Anbefaler dem absolutt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2høstjenter og 1sommergutt Skrevet 23. mai 2006 #4 Del Skrevet 23. mai 2006 Jeg fødte på Bærum sykehus for halvannet år siden. Var stort sett fornøyd. Personalet var hyggelige og flinke. Litt fullt på barsel (men det er det vel på alle sykehus?) Mindre bemanning, lengre ventetid og dårligere renhold av toalettene i helgen....Men alt i alt bra! Skal føde der neste gang også :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå