Gå til innhold

Mye liv i magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mye liv i magene deres? Jeg er i uke 34 nå, og synes det er så dødt der inne. Sjeldent spark, men litt romstering av og til. Hvordan er det hos dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er også i uke 34+3, og merker mindre spark nå enn før, nå kjenner jeg bedre att h*n snur seg, begynner vel å bli trangt. romstering er et bra ord for det jeg kjenner. tror også h*n har lagt seg med hue ned, kjenner av å til noen merkelige bevegelser "bak" skambeinet..

mener å ha lest inne her at det er vanlig å kjenne mindre spark på denne tida..

lykke til=)

Skrevet

Veldig mye liv (36+2). Sparker mye i ribbeina så jeg ormer meg.

Skrevet

Heller lite vil jeg si, og jeg er bare i uke 29.

Guttene var så aktive, at jeg håper at jm hadde rett i at dette er ei jente og det er derfor den store forskjellen. Men på denne tiden var guttene spinnville, hun her er dorsk, og har ikke så kraftige spark.

men det blir jo mindre og mindre spark utover i tredje trimester, og mer gnukking og store bevegelser.

Skrevet

masse liv her.. er i uke 29 jeg da så jeg regner med at det roer seg når det blir trangere om plassen ja =)

Skrevet

Jeg HÅPER at det roer seg!!!

Her er det en veldig aktiv krabat, og den kommende storebroren var også aktiv men jeg kan ikke huske at det var SÅ ille. Det er koselig, men hele magen BOBLER i perioder, og når jeg skal sove er det NM i turn inni der. Min mann er bra fasinert, og skjønner at jeg stadig må kommentere..

De er frskjellige disse barna, og jordmor sa til meg at jeg hadde mye fostervann-Noe som gjorde det lettere for barnet å bevege seg. Er i uke 31 og han har VELDIG god plass!

Skrevet

Jeg har hatt ca en uke med utrolig lite bevegelse, og jeg har vært på nippet til å reise for å få en sjekk, men så har jeg kjent litt igjen. Siden et par dager har det plutselig tatt seg opp igjen. Regner med det skjer litt forandringer bare i stilling og størrelse. Jeg er i uke 37, så det begynner nok å bli trangt for ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...