Gå til innhold

Juni: hei..ang. setefødsel....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 36. Hvor stor sjanse er det for at babyn nå snur seg? hodet ligger opp og bena ned. Legen har bestilt UL-time for meg i dag, men etter jeg kom hjem ble jeg litt bekymra. For nå kan jo ting plutselig komme til å skje. Husker veldig godt jenta mi ble født 2 uker før terminen sist. Et spørsmål til: ser på fødselskjema at jeg har større snittmål, enn den røde streken, men fortsatt innenfor det grønne feltet, betyr det gigantbaby?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ligget høyt over den røde streken alle gangene jeg har vært gravid men de to som er født var helt normale i størrelsen 3400 og 3500g. Denne gangen er det akkurat det samme, så det er bare å vente å se hvor stor denne er.

 

Ellers snudde ikke min første seg før bare noen dager før termin, den lå med hodet opp fram til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jm fant ut sist uke (uke 36) at babyen ligger i sete. Tre jm har kjent på meg, pluss vært på ul. Ingen tror babyen kommer til å snu seg... Men undre har skjedd før:-)

 

Når det gjelder str. på baby tror ikke jeg d har noe å si i forhold til den røde streken. Jeg tenkte og at jeg sikkert har en kjempebaby siden også mine mål ligger over den røde streken. Men den lille tulla mi viste seg å være mindre enn gjennomsnittet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at skjemaene som brukes i utgangspunktet er laget for europeiske kvinner som er litt mindre enn oss nordiske vikingkvinner! Derfor er det ikke rart om en stor del av oss ligger i overkant av den røde streken. Vet ikke om det stemmer altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har plusrelig høyt symfysemål selv. Men fikk høre at det var p.g.a seteleie. Hodet ligger veldig høyt opp under ribbeina på høre side... Bebyens vekt var akurrat gjennomsnitt.. Er 36+6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...