Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 22. mai 2006 #1 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg tok nettop ringtesten eller pendel testen på megselv... Spurte først hva som var ja, da svarte pendelen med å gå frem og tilbake... Så spurte jeg om det ble gutt...da begynte pendelen å gå i sirkel. Spurte deretter om det ble jente. Og da begynte den å gå frem og tilbake igjen.... Uæ..... :) Blir spennende å se. For meg er det egentlig det samme, så lenge det er friskt. Noen som har prøvd og har det da stemt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tess30 Skrevet 22. mai 2006 #2 Del Skrevet 22. mai 2006 Sirkel= jenta frem og telbake= gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 22. mai 2006 herregud, jeg er så spent på hva det blir da....tålmodighet er ikke min sterkeste side...hehehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 22. mai 2006 #4 Del Skrevet 22. mai 2006 hos meg gikk ringen frem og til baken, men jeg fikk jente............. du får vel heller smøre deg med tålmodighet hehehe forrige gang valgte vi å ikke vite kjønnet, og det var en kjempeflott opplevelse å gå og vente på den lille personen der inne (vi kalte henne "bønna" fordi hun var pås tørrelse med en kaffebønne første gang vi fikk vite at hun var der inne). Denne gangen vil jeg gjerne vite om det blir gutt eller jente, så jeg lettere kan forberede meg. Har jo masse jenteting, greit å vite om det er noe vits i å pakke opp kjolene liksom... ps: fikk høre at spiss mage var gutt. Magen min var sånn at den ikke vistes bakfra, den sto rett ut - men det ble jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 22. mai 2006 #5 Del Skrevet 22. mai 2006 hvor i landet holder du til forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 23. mai 2006 Hei Ka ping. Jeg bor i Oslo. Men ganske nære grensa til lillestrøm.. Så føder å ahus. Helt fjernt, fikk papirer på fødeplass og alt her om dagen...hehe... Kan liksom ikke tro det enda. Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 23. mai 2006 #7 Del Skrevet 23. mai 2006 Har bodd i Trondheim nesten 10 år, men nå er vi faktisk på flyttefot ut på landet, hehe Men jeg kommer likevel til å føde på St. Olavs hospital. Hadde en veldig hard og lang fødsel sist og VIL ha tryggheten med det fantastiske personalet der rundt meg en gang til. Uten dem ville jeg aldri kommet gjennom fødselen, rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå