Gå til innhold

Uæh! Rosa blødning!!!


Beth

Anbefalte innlegg

Hei.Da jeg spontanaborterte startet det slik,men ble gravid igjen bare to uker etter den spontanaborten og det samme skjedde da også, UTEN at det gikk galt.Så det trenger ikke å være noe galt.Jeg blødde da fordi livmoren startet og strekke på seg.Lykke til,ta kontakt med lege om du fortsetter og blø eller blør mere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heldige dere som kan bli raskt gravid igjen. Dette var var vårt 7 prøverørsforsøk. Jeg har blitt gravid to ganger før, men da endte det i MA i uke 11, og altså denne gangen ble det SA i uke 5.

 

Nå tror jeg at vi slår oss til ro med vår skjønne prins på snart 5 år:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får nesten dårlig samvittighet for min hyperfertile kropp... en gang uten prevensjon resulterte i vår usannsynlig herlige datter på 2 år. Nå er vi plutselig blitt gravide igjen, ca 8 uker på vei med nestemann. Jeg er snart 27 og har aldri hatt verken SA eller MA, bare to (så langt) vellykkede graviditeter. Som sagt - jeg blir nesten flau når jeg hører hvor mye dere her inne sliter og hvor lett jeg har det.... jeg skal hjem etterpå og gi datteren min så mye kos at hun blir nesten flat og fortelle henne hvor utrolig heldige vi er som har hverandre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

 

Skrev det ikke for å gi andre dårlig samvittighet. Gutten vår fikk vi etter 2. prøverørsforsøk, og jeg er veldig glad for at vi slapp alle de abortene før vi fikk han. Det hadde jeg ikke orket. Nå har vi ihvertfall en, og er en liten fin familie. Han vet jo at vi er utrolig glad i han, og som han uttalte en gang jeg nok en gang hadde sagt hvor glade vi var for at vi hadde fått han:" Eg vett det, dokke seie det jo heile veien...."

 

Så gå hjem og klem jenta di du, og vær glad for at du slipper alt dette stresset her....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, jenter, og takk for all støtte!

Nå går eg på ultralyd. Det er mykje vondare nå, så det har nok begynt. Eg melder meg når eg er tilbake - kanskje ikkje før i morgon, litt avhengig av når eg blir skrive ut.

 

Vondt å høyre at det er så mange som slit med å bli gravide. Sjølv var eg lenge frivillig barnlaus, begynte nok med dette for seint, og nå er kroppen min for gammal.

 

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var ikke direkte myntet på deg, sol :) Men jeg hører så mye om at det går galt her inne at det føles veldig snodig å være så heldig som jeg har vært. Jeg føler meg utrolig priveligert! Vi får nyte det som er og glede oss over det vi har :)

 

Min far sa dette til meg en gang: du må alltid huske å elske det du har istedet for å lete etter det du skal elske.

 

Dette er noe jeg prøver å leve etter.

 

klem til dere alle - med eller uten spirer og barn!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!

Da var det game over. Ultralyden viste det legen meinte var ein fostersekk på veg ut. Eg slapp utskraping, for det var ikkje noko igjen som ikkje naturen ville ordne opp i sjølv. Etter smertene å dømme vil det vera over i løpet av eit døgn, så da er det eigentleg berre å gumle paracet og vente. Når det nå først går den vegen, vil eg ha det ut så snart som mogleg, så eg håper det skjer snart.

 

I min alder er det truleg ikkje noko særleg håp om at eg blir gravid igjen, men masse lykke til de andre. Kanskje eg tittar innom iblant for å sjå korleis det går. Håpe kan ein jo dessutan alltid...

 

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei;)

Jeg sitter her med klump i halsen jeg altså Beth....

Har liksom fulgt med litt da også krysset fingrene for deg og spira...

Men det var ikke meningen at denne skulle sitte.. Trist er det!

 

Er du sikker på at dere ikke vil prøve litt til (ikke meningen å legge meg borti altså!) Jeg har selv hatt 2 "sen mens" (var ca 5-6 uker begge ganger) en før og en etter dattera mi..... Jeg blødde også under svangerskapet med henne og har spottet noe denne gangen også.....

 

Uansett: Lykke til, uanett hva du velger å gjøre! Titt gjerne innom du når du føler for det! STOR trøste klem til deg!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,så trist Beth.Men nå vet du hvertfall sikkert.Ikke gi opp,du kan jo prøve igjen.Du er jo ikke så gammel er du?Jeg skal ta blodprøve på fre og man for å se om hcg har steget.Har et bittelite håp,men har blødd litt i 3-4 dager så det er nok over her også.Klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til fjerdemann på vei-tjo hei.

Jeg venter også fjerdemann har ikke blødd før(andre gravidtetene) du da?

send svar når du har vært hos legen,synd for Beth.

Jeg skal prøve å ordne en time på UL privat til uken .

Blør du i dag? jeg blør nesten ikke i dag!!!

Så jeg føler det er et håp,men har jo ikke blødd før så er litt

nærvøs kan du si..

hilsen en i samme båt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til fjerdemann på vei og anonym - la meg høyre korleis det går.

 

Om blødninga har stoppa og det ikkje er sterke menssmerter KAN det vera i orden.

 

Sjølv blør eg nesten ikkje lenger i dag, og det er ikkje vondt, så da er det nok over. Eg har vel tenkt å halde fram med å drite i prevensjon, så får vi sjå :) Eg er ved mykje betre mot enn eg hadde trudd eg ville vera.

 

Ein SA i sjuande veke (eg var 6+0 da det starta) arta seg slik: Litt rosa blod første dag, meir, rustraudt 2 dag + "normale" menssmerter. Mykje friskt blod med levra klumpar 3 dag (dvs i går), sterkare smerter, såpass at det var vondt å sitja stille. Slimete blod utover kvelden, mindre vondt.

 

Om det har slutta å blø og det som kom ikkje var slimete - og om de ikkje har hatt særleg vondt, er det kanskje berre "normale" blødningar. La oss inderleg håpe det! Eg er spent på å høyre, og kryssar fingre for begge!

 

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Beth

Uff syndes ille om deg,

Fint at du fortalte hva som skjedde med deg,jeg blør ikke noe i dag,

men jeg er jo litt usikker siden jeg har hatt små blødninger siden søndag.

skal gi tegn fra meg "samme båt"

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...