Gå til innhold

vil ikke ligge alene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du må nok tåle litt protester ja! forklar hva som skal skje, og gjør akkurat det du sier - hold fast ved det. Du kan jo begynne med å sette deg i andre enden av rommet et par dager (etter kveldsrutinen), så sette deg utenfor døren hennes noen dager, før du til slutt kan gå fra- men sjekke innom hvis hun roper (ikke gå inn, men stå i døråpningen). Vet ikke hva slags rutiner dere har før hun skal sove, vi pleier alltid lese en bok og synge de faste tre godnattsangene før vi går ut av rommet, det er koselig å ha et slik (kort) rituale slik at hun får roet seg ned. (vår er 3 år, har aldri måttet ligge sammen med henne - er nok fordi vi ikke har innført den rutinen).

slik har min 4 åring blitt etter han var på sykehuset i mars, det er så slitsomt. han er livredd alt.

et mareritt å levere han i barnehagen, han hyler og skriker, det er så vondt å måtte bare gå fra han.

ikke greier han å overnatte hos besteforeldre lengre,han vil så gjerne og prøver, men det ender opp at han kommer hjem mitt på natten. han er veldig flau over situasjonen, men jeg vet ikke hvordan jeg skal hjelpe han.det er kun mamma hele døgnet. har også en 2 åring å nr 3 er rett rundt hjørne..

tips mottas med stor takknemlighet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...